Haul Zakupowy Zaful

   Niestety ostatnio zaniedbuję trochę bloga- na moje usprawiedliwienie dodam, że walczymy z przeziębieniem. Chorujemy w trójkę na zmianę, aktualnie jest coraz lepiej, więc mam nadzieję nadrobić zaległości. Dziś mam dla Was małe zakupy z Zaful.  Pogoda nas nie rozpieszcza dlatego proponuję przejrzeć jeszcze propozycje hoodie sweatshirt dress”.


1. Pędzle do makijażu---> [klik]
Kupowałam z myślą by powiększyć swoją kolekcję. Niestety nie do końca jestem zadowolona. Są dosyć małe w porównaniu do tych, które już posiadam.  Włosie sztuczne, miękkie, kilka pewnie mi się przyda, reszta pewnie posłuży jako dekoracja.



2. Oversizowa bluza z dłuższym tyłem---> [klik]
Rozmiar zgodny z tabelą. Materiał przypomina naszą dresówkę, ale jest lekko sztuczny. Mam z takiego szal na zimę; kilka prań i będzie miękki w dotyku. Nie jest obszyta tylko surowo zakończona, z doświadczenia wiem, że nie powinno się z tym nic dziać. Dosyć ciepła, komin będzie chronił przed chłodem. 



3. Koszula z haftem i ażurowymi rękawami---> [klik]
Rozmiar się zgadza z tabelką. Nie lubię haftów, ale przekonał mnie feedback na stronie. Bardzo przyjemna w dotyku, dobrze uszyta. Te frędzle z przodu nie napawają mnie optymizmem- kojarzą mi się z tancerkami, zwłaszcza, że są na linii biustu, obetnę je.




Jak Wam się podobają moje zakupy? :)


25 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy, poklikałam :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą koszulę i jest okropna jak dla mnie- ten materiał woła o pomstę do nieba! :D ale ładnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ja na chwile na sobie- nke wiem jak bedzie przy dluzszym noszeniu :)

      Usuń
  3. nic nie wpadło mi w oko tym razem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się nadruk na koszuli.

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula ma fajny wzór, bardzo mofny. Bluza też ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiam sie nad bluza ale chcialabym ja nieco przerobić. Ten komin mi się podoba. Z dresowki mam komplet na zimę czapkę i komin też niewykonczony i nic się nie strzepi 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta bluza, a szczególnie ten komin, poluję w tym roku na tego typu sweterki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pędzle wyglądają fajnie. Mam dwa chińskie komplety i jestem nimi zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna koszula! Poklikałam kochana :)
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zakupy, szczególnie pędzle <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszula bardzo fajna, a co do frędzli to też bym je obcięła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nad tą bluzą też się zastanawiałam i teraz żałuje, że nie wzięłam:) Koszula cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ta siwa bluze i bardzo ja lubie. Po praniu nic sie z nia nie stalo takze jestem z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ostatnio pokochałam koszulę i ta koszula z haftami bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne są te zakupy i mam nadzieję, że dobrze będą Ci służyć :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger