Ulga dla zmęczonych nóg....Venal spray od GorVity

 Dziś znowu mam dla was kosmetyki od GorVity; tym razem skupimy się na naszych nogach. Buty na wysokim obcasie, długie przesiadywanie w jednej pozycji, praca stojąca, powodują, że możemy odczuwać uczucie zmęczenia nóg. Jest to o tyle nieprzyjemne, że wieczorem może nawet utrudniać zasypianie. Dlatego producenci leków i kosmetyków prześcigają się w produkcji środków, które mają przynieść nam ulgę. Jednym z takich produktów jest: 

Venal Spray Chłodzący na przemęczone nogi.  
115 ml



Opis producenta: Preparat przeznaczony jest do pielęgnacji nóg. Zawarta w składzie bogata w mikroelementy i biopierwiastki lecznicza woda mineralna z Uzdrowiska Rabka, wzbogacona o biologicznie aktywne wyciągi z kasztanowca, miłorzębu japońskiego i arniki górskiej, działa uszczelniająco na ścianki naczyń włosowatych, zmniejszając ich kruchliwość. Ze względu na swój unikalny skład chemiczny, a zwłaszcza zawartość jodu oraz wodorowęglanu sodu, chlorku sodowego i kwasu metaborowego, wykazuje działanie oczyszczające, bakteriobójcze i przeciwzapalne oraz antyoksydacyjne. Preparat poprawia krążenie, łagodzi obrzęki, likwiduje uczucie zmęczenia i ciężkości nóg, a chłodzący mentol zapewnia uczucie świeżości, ulgi i odprężenia.

skład: Aqua ( modyfikowany roztwór leczniczej wody mineralnej : wodorowęglanowo-chlorkowo- -sodowej – bromkowo – jodkowo – borowej, Uzdrowiska Rabka S.A., Aescus Hippocastanum Ekstrakt Ginkgo Biloba Ekstrakt, Arnica Motana Flower Ekstrakt, Mentol, DMDM Hydantoin.

Spray otrzymujemy w ciemnej, lekko przezroczystej buteleczce z atomizerem- spokojnie widzimy ile produktu nam zostało. Zapach to intenstywna, odświeżająca wręcz nuta mentolu- więc jeśli ktoś go nie lubi, to odradzam użytkowanie.
 Uczciwie mówiąc nie mam problemu ze zmęczonymi nogami. Niektórzy pewnie pamiętają, że już testowałam krem na zmęczone stopy [klik], ale było to w ciąży, a teraz problem samoistnie zniknął.
 Spray oddałam krewnej, której ten problem dotyczy, wręcz w nadmiernym stopniu, bo należy ona do osób, które nie potrafią siedzieć w miejscu. Otrzymałam informację, że po użyciu czuć przyjemne chłodzenie i następuje ulga w dolegliwościach- więc produkt jak najbardziej pełni swoją funkcję.
Dozowanie jest łatwe, bo wystarczy rozpylić preparat na skórę i poczekać na wchłonięcie, używamy zgodnie ze swoim zapotrzebowaniem nawet kilka razy dziennie.
 Jedyne tak naprawdę, do czego mogę się przyczepić to DMDM Hydantoin w składzie. Co prawda  jest on na końcu więc jego stężenie jest minimalne, ale jest to pochodna formaldehydu- sama w sobie nie szkodliwa, ale wchodzi w reakcję z innymi składnikami i może wytwarzać toksyczny już formaldehyd. Dlatego lepiej unikać stosowania innych kosmetyków razem z tym sprayem.




Produkty GorVity kupisz: 

A Wy jak radzicie sobie z uczuciem zmęczenia nóg?

15 komentarzy:

  1. Znam ten produkt i używa go moja mama ona bardzo sobie go chwali <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam tego preparatu i według mnie jest świetny na upalne dni. Dotąd nie spotkałam się z tak skutecznym produktem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo cos takiego przydało by mi się dla relaksu po pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydalo by mi sie i to bardzo. Doszlam do wniosku ze do stop procz kremu nic nie mam :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też raczej nie borykam się z tym problemem, jeżeli miałabym zakupić ten produkt, to tylko z myślą o moim tacie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. po całym dniu chetnie bym siegnela po taki spray.

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że byłby świetny dla mnie- dużo chodzę- przez co moje nogi są ciągle w butach a na wieczór kiedy je ściągam, czuję jak wszystko odchodzi- jeśli chłodzi to na pewno pomaga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na początku mnie zaciekawił, ale przez ten składnik, o którym piszesz chyba jednak nie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mojej babci byłby to bez wątpienia przydatny produkt. Często narzeka na zmęczone nogi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tak dużo chodzę w ciągu dnia, że juz nawet nie czuje zmęczonych nóg, bo wogole nóg nie czuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ostatnio miałam taki spray z Avonu, ale przynosił ulgę tylko na chwilę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, coś wręcz stworzone dla mnie! Ja pracuje po 12 godzin na nogach więc po takiej pracy moje nogi wręcz wołają o pomoc;) Chętnie wypróbuje!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię produkty tej firmy :) Naprawdę dobrze się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo musimy polecić mamie! Na pewno jej się przyda :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger