Damsko- męski haul zakupowy Rosegal

   Zapraszam na szybki przegląd mojego zamówienia z Rosegal [klik], korzystając z Rosegal summer 2017 Promotion
udało mi się upolować kilka naprawdę fajnych rzeczy w przystępnych cenach.  Podzieliłam zamówienie i są rzeczy dla mnie jak i dla M (niech też ma coś z życia 😊).

1. Biała letnia kwiecista sukienka -->>  [klik]
Bardzo zwiewna, materiał w stylu szyfonu, miły w dotyku. Fajnie się układa, print jest dobry jakościowo. Nie miała odstających nitek.




2. Rzemyk z zawieszkami-->>  [klik]
Kupiłam z myślą by podkreślać nim talię przy sukienkach oversize. Wygląda identycznie jak na zdjęciu.



3. Granatowa męska bluza -->>  [klik]
Lekko sztuczny, trochę grubszy materiał.  Nie miała odstających nitek, na zbliżającą się jesień będzie idealna.


4. Szara męska bluza -->>  [klik]
Ta ma lepszy materiał od poprzedniczki, ale jest cieńsza. Miała także kilka odstających nitek, ale po wycięciu wszystko jest ok.




5. Czarna damska bluza opuszczana na ramiona -->>  [klik]




Lekko sztuczny, trochę grubszy materiał.  Nie miała odstających nitek, na zbliżającą się jesień będzie idealna.

Gdybyście byli zainteresowani zakupem, to mam dla Was 10-20% zniżkę, trzeba tylko wpisać w koszyku: RosegalChen.


20 komentarzy:

  1. Nie jestem przekonana do kupowania ubrań przez Internet. Zanim kupię, to muszę je najpierw przemacać ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. czarna bluza z całusem nawet fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia pozycja fajowa!
    Męski miałam podobne ale okazały się za małe na męża- leżą i czekają aż syn dorośnie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, dużo fajnych rzeczy. Podoba mi się rzemyk i pomysł na podkreślanie nim talii :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele ładnych rzeczy. Bluza i sukienka bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Biała sukienka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ostatnią bluzę. Lubię ja bo jest ciepła. Za to pierwsza sukienka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta z ustami jest swietna 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że zamówienie udane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo jakie mega zamówienie :) wszystko mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tego zamówienia męskie bluzy podobają mi się najbardziej😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  12. great post dear! You have so interesting blog and I like it.
    Follow for follow? Let me to know, on my blog.
    Hope see you soon. Have a nice day.
    Serena

    glameglitter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Te męskie bluzy wyglądają naprawdę świetnie :D musze je zamówić xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta ostatnia meska bluza jest naorawde fajna

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rzeczy :) te męskie bluzy bardzo fajne, a sukienka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Krótki, zwięźle i na temat :) To lubimy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna ta pierwsza sukienka i bluzka z ustami.

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger