WAKACYJNY PORADNIK URODOWY- LETNI MAKIJAŻ

Moi drodzy zapraszam na ostatni wpis z serii:

  Tym razem nie będzie obszernego wpisu (może to i dobrze).
Już wiele razy podkreślałam, że nie mam większego problemu z cerą dlatego w mojej kosmetyczce nie uświadczysz żadnych podkładów, korektorów i pudrów.
Swój makijaż bazuję na podkreśleniu atutów. Mam tendencję do bardzo szybkiego opalania się na kolor brązowy, słońce samo mnie 'łapie' pomimo kremu z SPF50.
Już na początku wakacji moja twarz ma przyjemny brzoskwiniowy odcień. 
Dlatego jedyne co maluję to tak naprawdę oczy i usta.
Na co dzień używam tylko tuszu- uwielbiam wszystkie od Maybelline- mają wygodne szczoteczki, które ładnie rozdzielają rzęsy, dobrze się nimi operuje, do tego w zależności od działania, albo mocno pogrubiają, albo wydłużają rzęsy. Jestem im wierna od lat.
  Dłuższa sprawa ma się z ustami, dlatego, że na co dzień używam Balsam do ust Yves Rocher,Culture Bio z miodem i musli- bardzo ładnie nabłyszcza usta, a przy tym dodaje im miękkości i nawilżenia. 




 Jeśli natomiast chodzi o wyjścia przez duże 'W', to robię pełny makijaż. Oczy maluję cieniami z Make up Revolution paleta Pro Artist Go Pad, do tego dochodzi czarna kredka od Isa Dora i tusz Maybelline. Usta krwista czerwień z Isa Dora.


A jak wygląda Wasz codzienny letni makijaż?


21 komentarzy:

  1. Śliczna jesteś i w makijażu i bez.!
    Jeśli chodzi o mój makijaż letni to praktycznie go nie ma- musnę jedynie rzęsy tuszem jaki mam pod ręką- ponieważ nie mam stałego ulubieńca.
    Jak już mam wyjście to podobnie jak Ty używam cieni od MUR i Freedom, podkładu Jafra który jest niezastąpiony, oraz pudru Lily Lolo. Pomadki Freedom ostatnio królują- kolor różowo fioletowy NOSTALGIA.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam delikatne makijaże latem,a Ty wyglądasz ślicznie:) Moje podstawowe kosmetyki latem to tusz i błyszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja latem tylko delikatny makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja latem maluję się bardzo delikatnie. U mnie z opalanie bywa różnie, ale niestety bardziej na raczka niż czekoladkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie fluidy nie są potrzebne. Tez mnie szybko słońce łapie. Ostatnio makijaż u nie pamiętam kiedy robilam. Nie miałam takiej potrzeby twarz osłona tylko tusz do rzęs jakiś błyszczyk i wsio

    OdpowiedzUsuń
  6. w lecie rzadko sie maluje, bo przez te upały to makijaż spływa , dosłownie. ale raczej jak juz to preferuje delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uznaje make up no make up na codzien - bez wzgledu na pore roku ;)
    Natomiast na imprezach staram sie podkreslic oko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w tym roku bardzo rzadko robiłam makijaż latem - właściwie to tylko na większe wyjścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. makijaż zawsze jest na mojej twarzy. Lato, jesień, zima wiosna... o każdej porze roku

    OdpowiedzUsuń
  10. Nasz makijaż nie jest jakoś bardzo skomplikowany ^^ Malujemy brwi i rzęsy i to na tyle :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Latem rzadko się maluje ale najczęściej maluje rzęsy i kamufluje niedoskonałości na twarzy

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie widzę różnicy między brakiem makijażu i 'pełnym makijażem'. Letnią porą czym mniej tym lepiej, bez wątpienia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nawet latem nie rezygnuję z makijażu jak wychodzę z domu, ale na pewno jest lżejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja maluje się też dość delikatnie. Podkład, kredka do oczu, tusz i delikatne musnięcie perełkami brazujacymi, żeby podkreślić policzki😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój makijaż letni jest dość skromny - zazwyczaj podkreślam brwi, rzęsy i nakładam krem bb.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja w lato rzadko sie maluje. Jedynie tusz do rzes. Mam oliwkowa karnacje i nie potrzebuje w lato dodatkowych pudrow, podkladow itp.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś śliczna nie musisz się malować �� a ja osobiscie lubię mocniejszy makeup

    OdpowiedzUsuń
  18. Makijaż w wakacje u mnie jest na prawdę skromny. Co prawda zawsze, ale to zawsze muszę zrobić sobie brwi,nie ma, że nie. Jako blondynka prawie ich u mnie nie widać. Lubię też pomalować usta, rzęsy. Poza tym chyba nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Makijaż cudny, a do tego bardzo do Ciebie kochana pasuje :D

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger