Pielęgnacja skóry podrażnionej z GorVitą

 Ostatni kosmetyk od GorVity jaki u mnie zagościł to

Żel z Arniką i Bursztynem 200 ml



Opis producenta: Działanie żelu jest związane z naturalnymi właściwościami arniki górskiej i ekstraktu z bursztynu stosowanych od lat m.in. w medycynie ludowej. Poprawia krążenie w ściankach naczyń włosowatych dlatego polecany jest szczególnie do pielęgnacji skóry podrażnionej. Naturalne ekstrakty ziołowe zawarte w składzie przyspieszają proces regeneracji naskórka oraz zmniejszają sińce i opuchnięcia wywołane różnymi czynnikami zewnętrznymi. Łagodzi podrażnienia po ukąszeniach owadów. Żel dobrze się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy jednocześnie nawilża i uelastycznia skórę (panthenol i alantoina). Polecany dla każdego rodzaju cery przez cały rok.


Skład: Aqua, Propylene Glycol, Arnica Montana Extract, Succinum Extract, Glycerin, Carbomer, Triethanolamine (DEA), Paraffinum Liquidum, Ethylexyl Stearate, Caprylic/Capric Triglyceride, Polyglyceryl- 3 - Methylglucose Distearate, Allantoin, Panthenol, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, DMDM Hydantoin.

-składniki bezpieczne,
-bezpieczne w ograniczonych ilościach (potencjalnie drażniące),
-drażniące substancje,
-silnie drażniące substancje, często uważane za kancerogenne,
-emolient, nieszkodliwe, ale może powodować zaskórniki,
-silikon lotny(ulatnia się samoistnie), ich długotrwały wpływ nie jest znany.


  Żel zamknięty jest w tubie na 'klik'. Pachnie przyjemnie, nuta arniki wyczuwalna (słodki zapach, ale nie należy do kategorii tych mdłych), pozostaje na skórze po aplikacji. Przypadła mi do gustu lekko wodnista konsystencja  kremu, która pozwala na jego łatwe rozprowadzenie i szybkie wchłanianie. Podoba mi się, że po użyciu zostaje nawilżający  film, sprawiając, że skóra robi się miękka i przyjemna w dotyku. Nie pozostawia tłustej warstwy- szczerze nienawidzę jak się lepię.
Nie testowałam go na ugryzienia komarów (jakoś w tym roku mnie oszczędziły) i dziwnym trafem nie udało mi się nabić żadnego siniaka (to już osiągnięcie)- więc nie potwierdzę tego działania.
Polecany jest to użytkowania przez cały rok.
Jeśli mam oceniać skład to wcale nie jest źle. Co prawda jest tam DEA- więc jako matka kp nie będę kontynuować testów i pojawia się znowu na końcu , niestety pochodna formaldehydu.
Za to mamy dużo emolientów, naturalnych wyciągów i substancji utrzymujących wilgoć. Przy łatwości w aplikacji i przyjemnym zapachu należy mu się 3/5 :)



20 komentarzy:

  1. w sumie jak tak czytałam i piszesz o komarach to mnie w sumie w tym roku też jakoś zbytnio nie pogryzły. jakoś nie zauważyłam komarów w tym roku, czasem mi się zdarzyło, że do domu wleciał ,ale to może z dwie sztuki na całe lato ;) a kremu nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to też jest dla mnie miłym zaskoczeniem :)

      Usuń
  2. Jestem ciekawa jak działa na komary i siniaki- lubię takie uniwersalne produkty,

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie komary trochę pociapały w tym roku (nawet kilka dni temu), więc jestem ciekawa jakby sobie z tym poradził :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam nic, co zawierało by tyle składników naturalnych. Komary w tym roku bardzo napastowały, więc zdecydowanie sie przydałby taki krem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Skład nie taki zły, ale mogłoby być lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja córka przez te komary wyglada jak po ospie mimo stosowania spayow przeciw nim ;/ krem muszę zapisać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię taką konsystencję i słodkie zapachy więc chętnie po niego sięgnę w razie potrzeby. Mnie w tym roku na szczęście komary też oszczędziły.

    OdpowiedzUsuń
  8. moja corka ma odczyn alergiczny po komarach :( mnie nie gryza i meza ale ona obrywa najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe, czy by tych krwiopijcow wybilo 😊 ale naprawde i u nas byl wyjatkowy bez bez tych obywateli 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydałby mi się na siniaki :D Tylko ciekawe czy działa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojjj przydałby nam się ten żel idealny dla mojej córki ! Ona zawsze ma siniaki hi hi. A komary ją strasznie pogryzły :( jak co roku. w dodatku ma na nich uczulenie i puchnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosmetyku nie znam osobiście. Ale wygląda dość ciekawo. Kusi mnie stwierdzenie, że nie zostaje tłusta skora xd wmtylko takich kremów Lubie używać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie komary w tym roku nie oszczędzili, cała byłam pogryziona, a same ugryzienie swiędziały jak cholera. Siniaki u mnie zdarzają się często ze względu na specyfikę pracy🙄 wie może warto wypróbować?hm

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawi mnie to, że zmniejsza since. Chętnie wypróbuje bo przy bieganiu po placu zabaw za dzieciakami co chwole nowy siniak na nodze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja koleżanka stosowała i działał ;)
    Pozdrawiam paullishabloguje

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś nie jesteśmy do końca przekonane :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tego kosmetyku ale mam w domu maść arnikową, którą uwielbiam i jest podstawą naszej apteczki. Idealna na ugryzienia owadów

    OdpowiedzUsuń
  18. W tym roku osy mnie mocno atakowały, nie zaopatrzyłam się w żaden taki żel, a gdy jeden pożyczyła mi koleżanka to był zbawieniem! :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger