Powrót do szkoły- Marynarka nie musi być nudna....wishlista Rosegal

   Some of you have already returned to school, some will soon return to college, and others have long since gone. When I was attending high school and studying, I often had to dress up in an elegant way, as I was looking for a perfect set. At the moment, I also wear a jacket mainly for work, and often buy it in Rosegal you can find it here, so I have some suggestions for you.

    Niektórzy z was powrócili już do szkół, część niedługo wróci na uczelnię, a jeszcze inni dawno te czasy mają za sobą.
Kiedy ja uczęszczałam do liceum i studiowałam to często musiałam ubierać się w sposób elegancki, ile ja się naszukałam idealnego zestawu. Aktualnie do pracy także nosze głownie marynarki, a często zaopatruję się w nie w Rosegal  znajdziecie je tutaj, dlatego mam dla was kilka propozycji.



1. Black sailor jacket -> [click] Greatly emphasizes the waistline and can also serve this freestyle styling.
1. Czarna marynarka w stylu marynarskim
Świetnie podkreśli talię i może służyć także to swobodniejszych stylizacji.




2. Braided jacket fastened with one button -> [click]
Greatly emphasizes the waistline and can also serve this freestyle styling .

2. Chabrowa marynarka zapinana na jeden guzik
Świetnie podkreśli talię i może służyć także to swobodniejszych stylizacji.



3. Gray jacket in sporty style -> [click

For jeans and trampek ideal - will add more official character.
3. Szara marynarka w stylu sportowym
Do jeansów i trampek idealna- doda bardziej oficjalnego charakteru.



Summer sales ongoing, all from 33% off. Use code RGEN for another 10% off! Time for a new outfit!



W dalszym ciągu możecie skorzystać z wyprzedaży letnie 33% [klik]
a ja mam dla Was specjalną zniżkę- dodatkowe 10%.

21 komentarzy:

  1. Wow,siwetna sprawa dla każdej nastolatki. Ja był dodała jeszcze https://zoio.pl/obuwie/czolenka-na-koturnie. Zawsze to podniesie prestiż i elegancje!

    OdpowiedzUsuń
  2. marynarki są super. świetnie pasują do prawie każdej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. od dawna marze o marynarce jednak wysylkowo nigdy nie trafilam, wole zmierzyc.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wszelkie marynarki <3 A najbardziej za to, że jednocześnie pasują na kreację codzienną, a także specjalną <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Chabrowa marynarka bosko się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam marynarki nie ważne jakie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie chodzimy w marynarkach, ale chyba zaczniemy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam jedna w domu. Zdecydowanie za mało. Dziś przeglądałam i mam kilka już faworytów. Ostatnia mam podobną w kolorze piasku morza. I elegancka i do trampek

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie druga :) wlasnie wylądowała i mnie w ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chabrowa śliczna, w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza jest w moim stylu :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna marynarka nr 2 :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta czarna bardzo ładna choć za marynarkami na sobie nie przepadam ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie noszę marynarek, ale jeżli miałabym wybierać, to granatowa podoba mi się najbardziej. Zarówno pod względem kroju, jak i koloru.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta chabrowa marynarka jest fajna. Ogólnie rzadko noszę marynarki, ale jak już miałabym wybierać to zdecydowanie ta

    OdpowiedzUsuń
  16. Marynarki są dla mnie zbyt oficjalne:)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger