Modne bluzy i kurtki dla mężczyzn - Wishlista Zaful

  Chociaż kalendarzowa jesień tak naprawdę jeszcze się nie rozpoczęła, to pogoda nie rozpieszcza nas,
Od początku września za oknem wieje zimny wiatr i pojawiają się opady deszczu.
Czas wyciągnąć ciepłe rzeczy z szafy. Jeśli Wasi mężczyźni nie mają jeszcze w pełni skompletowanej garderoby, to chciałam pokazać parę rzeczy, które znalazłam przeglądając
ZAFUL [klik].


1. Cienka kurtka parka--> [klik]
Idealna na słotę, ochroni przed deszczem i wiatrem, do tego
świetnie pasuje do wielu stylizacji.


2. Bluza kangurka--> [klik]
Idealna na chłodniejsze dni. Modny kolor.



3. Jeansowa kurtka--> [klik]
Ta kurtka jest ponadczasowa i chyba nigdy nie wyjdzie z mody, warto ją mieć w swojej szafie.





Gdybyście byli zainteresowani zakupem, to mam dla Was 10-20% zniżkę, trzeba tylko wpisać w koszyku: ZafulIns.

17 komentarzy:

  1. W 1 i 2 zdecydowanie widzę mojego. Świetna lista.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moj maz z pewnoscia wybralby bluze

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój pewnie nic z tego by nie nosił- chociaż na upartego może 2 bym mu wcisnęła :P

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne ciuchy. kurtka dżinsowa super , ale moj by nie nosił hehe . a ta bluza druga jakby byla bez napisów to bym mojemu wziela :D bo widze, ze jest czarna w ofercie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się kolor tej bluzy :) taki rzadko spotykany w ubraniach według mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moj by bluzę wziął na bank 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta zielona bluza jak dla mnie mega ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta bluza i kurtka jeansowa to perfekcyjna stylizacja połączona z takim zestawem https://zoio.pl/obuwie. Daje perfekcyjny look i możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza kurteczka jest super! :D Bluza też :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super rzeczy :) Szczególnie kurtka jeansowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieńka kurteczka w kolorze khaki mi się bardzo podoba😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Parka podoba mi się najbardziej i myślę, że mój mężczyzna doskonale by w niej wyglądał.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety to nie klimaty mojego męża

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger