Sukienki z Zaful- Haul zakupowy



Zapraszam na szybki przegląd mojego zamówienia z Zaful [klik], korzystając z Zaful summer 2017 Promotion
udało mi się upolować kilka naprawdę fajnych rzeczy w przystępnych cenach.  

1. Biała dopasowana sukienka z koronkową wstawką -->>  [klik]
Lekko sztuczny materiał, który dopasowuje się do ciała.
Koronka przyjemnie wykonana- nie miała odstających nitek.




2. Szara drapowana sukienka -->>  [klik]

Fajny w dotyku, grubszy materiał. Sukienka posiada drapowania maskujące mankamenty figury. Nie miała wystających nitek.
Ciężko jej zrobić zdjęcie- wygląda identycznie jak na stronie sklepu.



3. Dopasowana sukienka z kwiatowym motywem -->>  [klik]

Piękna dopasowana. Bardzo ciekawe wycięty dekolt. Rozmiar zgodny z tabelą, ale już wiem, że będę musiała się napracować by się w nią zmieścić :) Nie wiem tylko czy nie będę jej lekko skracać.




4. Długa koszula imitujaca jeans -->>  [klik]

Bardzo fajnie się układa, materiał lekko rozciągliwy, przyjemny w dotyku. Bez odstających nitek. Jest trochę bardziej szara w porównaniu od tej ze strony sklepu.



Gdybyście byli zainteresowani zakupem, to mam dla Was 10-20% zniżkę, trzeba tylko wpisać w koszyku: ZafulIns.

17 komentarzy:

  1. koszulę mam, ostatnio mi przyszła :) . ja juz powoli rozglądam się za ciuchami na zime hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne sukienki i ta koszula. Koszulę z chęcią bym kupiła. Zdecydowanie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza sukienka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza cudowna , szkoda ze wyprzedane ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza sukienka ma piękny dekolt, szkoda że już jej nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula bardzo mi sie podoba 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwona sukienka w kwiaty jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula i pierwsza propozycja najlepsze !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta koszula jeansów fajna, szkoda tylko, że nie co odcieniem się różni😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tego zamówienia koszula jest dla mnie najlepsza ♡♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawiałam się właśnie na zamówieniem tej koszuli

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że ta biała już niedostępna, bo ekstra wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta pierwsza sukienka jest śliczna! Ah... dlaczego już wykupiona? :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ostatnio jestem fanką koszul. Co prawda nie mam żadnej ale wlasnie czekam na swoje zamówienie

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger