Jesienne propozycje od Rosegal

   Jesień zagościła u nas na dobre. Przyszła nieproszona i w złym stylu; przynosząc ze sobą powiewy zimnego wiatru i deszcz. Nienawidzę takiej pogody. Uwielbiam, kiedy spośród kolorowych liści, przebijają się promienie słoneczne. Kiedy temperatura jest na tyle przyjemna, że nie szukamy cienia i nie musimy zamykać się w klimatyzowanych pomieszczeniach. Zważywszy na to, że mam w domu małego człowieka, to codzienny spacer jest obowiązkowy w naszym planie dnia!
Jesień uwielbiam za kolorowe szale-którymi chronimy się przed wiatrem, długie i ciepłe kardigany, botki na obcasie, ramoneski i piękne sukienki. Jak każda młoda mama, chcę wyglądać dobrze, dlatego ponownie skorzystałam z oferty Rosegal (klik). Moje zamówienie jest już w drodze, a dla Was mam kilka jesiennych propozycji:

?lkid=11465622


1. Kurtki/ Płaszcze  


                                




2. Swetry/bluzy






3. Dodatki





Znaleźliście coś dla siebie?

19 komentarzy:

  1. Podoba mi się karmelowy płaszcz i bluza w ptaszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten kardigan i szczerze go nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie pierwszy płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zielona kurtka ma fajny duz y kaptur 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek z miętowym wzorem rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko prawie mi się podoba. Czarna skóra, swetry, szal przede wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy sweter I trzecia bluza są super 👌

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtki zupełnie mi sie nie podobają, ale sweterki i dodatki super

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny pierwszy płaszczyk i sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne ubrania, które niektóre z chęcią kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Patrząc na pogodę, wszystko sie przyda. Kurtki, swetry i dodatki. Ja ostatnio sweterki zamawiałam i ten pierwszy chciałam zamówić, Ale ostatecznie wybór padł na co innego😊

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger