Haul Zakupowy z Zaful

Zapraszam na szybki przegląd moich zakupów z ZAFUL.


1. Czerwona sukienka z koronkowymi rękawami---> [klik]
Materiał przyjemny w dotyku, elastyczny- ładnie dopasowuje się do ciała. Koronka 'nie gryzie', nie było żadnych odstających nitek. Nie wiem jak to zrobiłam, ale wzięłam rozmiar większą. Wg naszej rozmiarówki noszę S/M i tutaj spokojnie mogłabym wziać M.









 1. Geometryczny zestaw biżuterii---> [klik]
Uwielbiam kolor niebieski, dlatego musiałam mieć ten zestaw. Bardzo dobrze wykonany, 
nie jest ciężki, mam nadzieję, że się nie odbarwi.







20 komentarzy:

  1. Świetne zamówienie. Myślałam kiedyś o kupnie tej sukienki, kocham czerwień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna ta czerwień 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ta sukienka :) Idę zobaczyć czy mają mój rozmiar <3

    OdpowiedzUsuń
  4. zamówienie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się krój tej sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. biżuteria raczej nie w moim stylu ;) Jednak wolę bardziej delikatną, ewentualnie coś podobnego do kolii. Ale sukieneczka pierwsza klasa. Bardzo mi się podoba i szukam czegoś takiego dla siebie. Ale coś czuję, że rozmiar S byłby na mnie za duży ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Biżuteria nie dla nas, ale sukienka wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Biżuteria nie dla mnie, ale sukienka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tym razem nic mi w oko nie wpadlo

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka cudowna ! Zakochalam sie w niej ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka jest prześliczna! Kocham czerwony kolor

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka trochę zbyt jaskrawa jak dla mnie, Ale biżuteria obłędna😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka piekna, ale bizuteria nie w moim guscie.

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę przyznać , ze całe zamówienie mi wpadło w oko :D

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger