Jesień w damskiej szafie- Wishista Rosegal

 Uwielbiam początki jesieni ( o ile świeci słońce), kiedy jest już za chłodno na same bluzki, ale za ciepło na grube i puchowe kurtki. Dla mnie to czas zamszowych kozaków, sukienek, rajstop, płaszczy i szali, w oparciu o moje preferencje przygotowałam dla Was kilka propozycji z 
Rosegal [klik].


1. Piękny płaszcz z domieszką wełny--> [klik]
Idealny na słotę, ochroni przed deszczem i wiatrem, do tego
świetnie pasuje do wielu stylizacji.



2. Długi kardigan--> [klik]
Idealna na chłodniejsze dni, jedyny minus to może się strasznie brudzić.




3. Kolorowa chusta--> [klik]
Modna już kolejny sezon, dodatek i uzupełnienie stylizacji, ale także ochrona przed pierwszymi wiatrami.






Gdybyście byli zainteresowani zakupem, to mam dla Was 10-20% zniżkę, trzeba tylko wpisać w koszyku: RosegalChen.

21 komentarzy:

  1. Chusta jest naprawdę piękna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nr 1 super ! Jakaa szkoda ze jestem niska :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ppdoba mi sie plaszczyk khaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. chusta mi się najbardziej spodobała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszcz mi się podoba :) fajnie, że ma domieszkę wełny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszczyk piękny. Ciekawe jak z ta bawełna by było 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. kardigan fajny tylko ciut za dlugi dla nie ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Numer 2 i 3 jest genialny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Chusta by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam długie kardigany, Ale ten nieco przesady jeżeli chodzi o długość. Chusta super😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Chusta jest świetna, ale najbardziej podoba mi się długi kardigan, jest dla mnie idealny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kardigany są świetne! Do tego jakieś ciekawe buty takie jak te tutaji mamy piękną stylizację na jesienne dni.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chusta super :D
    Moze wspolna obs ? zacznij i daj znac

    OdpowiedzUsuń
  14. Kardigan jest boski. Sama chciałabym taki mieć

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger