Jesienne propozycje od Zaful

  Jak już pisałam uwielbiam Jesień;  za kolorowe szale-którymi chronimy się przed wiatrem, długie i ciepłe kardigany, botki na obcasie, ramoneski i piękne sukienki. Jak każda młoda mama, chcę wyglądać dobrze, a dlatego ponownie skorzystałam z oferty Zaful (klik). Moje zamówienie z kolekcji “long sweatshirt”(klik)jest już w drodze, a dla Was mam kilka jesiennych propozycji:

(klik)

(klik)

(klik)

(klik)

(klik)

 Want to be the more fancy in this summer? Just do it! Discover our newest summer arrivals! Surprise code: ZFEN


(klik)

20 komentarzy:

  1. Długi kardigan oraz sweter z wiązaniem na plecach wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten pierwszy szary długi sweterek cudowny . szkoda tylko, że one size.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tą ostatnią mam tylko szarą. Polecam jest bardzo ciepła

    OdpowiedzUsuń
  4. Cal lista mi się bardzo podoba xd

    OdpowiedzUsuń
  5. bluza jest bardzo podobna do jednej z rosegal, szarej mojej ukochanej

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza propozycja i czarny sweter podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiałam się nad tą bluzą, ciekami mnie jak wygląda na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. trzecia bluza bardzo fajna. Muszę sie za nia rozejrzec na kolejnych zakupach

    OdpowiedzUsuń
  9. Czwarty, czarny jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza i trzecia propozycja sa najładniejsze

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy super! Bardzo mi się takie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę przyznać, że świetne propozycje ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 2 ostatnie propozycje bardzo mi sie podobają😊

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger