Sukienki z Rosegal- kolejny haul zakupowy

  Ostatnimi czasy ciężko znaleźć mi czas na pisanie dłuższych postów, jedna z niewielu rzeczy, które mnie relaksują to są zakupy i chyba ma tak większość kobiet. Zapraszam Was ponownie na przegląd sklepu Rosegallong lace dress oraz striped dress, natomiast do mnie przyszłu trzy sukienki, które założę najszybciej w przyszłym roku, ponieważ jesienna aura im nie sprzyja:

1. Piękna koronkowa dopasowana sukienka -->[klik]
Uwielbiam czerwony kolor. Sukienka przyszła naprawdę świetna, koronka jest lekko elastyczna, więc ładnie dopasowuje się do ciała. Nie miała brzydkiego zapachu i odstających nitek.




2. Piękna koronkowa plażowa sukienka -->[klik]
Sukienka nie jest przezroczysta, halka wszystko maskuje, bardzo fajnie się układa, koronka elastyczna, miła w dotyku.





3. Sukienka w stylu hiszpanki -->[klik]
Materiał przyjemny w dotyku, fajnie się układa. Jest taka trochę w stylu oversize więc będę ją wiązać w talii jakimś paskiem.  


Spodobało Wam się coś?

25 komentarzy:

  1. Uwielbiam czerwone sukienki. Są to kreacje, które możemy połączyć zarówno z białymi, czarnymi, granatowymi a także złotymi butami damskimi dostępnymi tutaj. Ta koronka sprawia, że pięknie układa się na naszym ciele. Przy okazji pokazuje atuty jakie ma nasza sylwetka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteresowała mnie ta czerwona sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwona sukienka jest przepiękna. Dujżym plusem jest to, że czerwień nie jest żarówiasty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam równiez ta biaą ale pierwsza jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwoną koronką mnie kupiłaś! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne propozycje, tak ta czerwona jest boska, do tego buty jak te tutaj . Bosko to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienki bardzo fajne, ale do nich trzeba mieć figurę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. drugą mam i u mnie jest dośc przezroczysta ;p
    pierwsza piękna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerwona sukienka koronkowa bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam ta białą, koronkową.
    Bardzo szybko się podarła, szwy puściły ;(
    Szkoda bo jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czerwona wieje mmm mm sexapilem 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię sukienki ale tym razem nic dla mnie. Pierwsza byłaby dla mnie świetna gdyby była krótsza.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie są świetne ale hiszpanka chyba najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oo fajne propozycje :) Czerwona śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ubóstwiam kolor czerwony, zatem mi wpadła w oko ta czerwona sukienka

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna jest ta czerwona sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej to hiszpanka przypadła mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger