W co spakować kosmetyki na wakacje

   





 Sezon urlopowy w pełni, niektórzy swój wymarzony chillout mają za sobą, a inni dopiero się do niego szykują. Ja należę do tej drugiej grupy. Jak już wiecie ambitnie kompletuję
zawartość swojej wakacyjnej walizki. 
Często widzę pytania w internecie, jak zapakować kosmetyki na czas podróży. Jeszcze niedawno sama miałam z tym problem, ale z pomocą przyszły mi produkty od

Z  szerokiej oferty wybrałam kilka produktów, które usprawnią moje pakowanie się i przechowywanie kosmetyków.











Dzięki tym produktom pakowanie i przechowywanie kosmetyków jest przyjemne; łatwo zachować ład i porządek. W trakcie podróży mamy też ochronę naszych ubrań przed zalaniem, ponieważ kosmetyczki są szczelne i wykonane z materiałów nieprzepuszczających ciecze.
Jeśli chodzi o przesyłkę to zamówiona paczka była już u mnie po 7 dniach (5dni roboczych),
zapakowana w dobrze zabezpieczony karton i doręczona przez firmę kurierską.

Jesteście już spakowani, czy własnie odkładacie Wasze walizki do szafy, by czekały na kolejny wyjazd?

25 komentarzy:

  1. Bardzo lubie ich kosmetyczki, sama mam ich kilka ��

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja w ubiegłym tygodniu wlaśnie wrocilam z urlopu, ale nie mialam tylu fajnych kosmetyczek co Ty, szampony, balsami itd popakowałam w reklamówki i właśnie jeden z nich wylał mi się na ciuchy grrrr

    OdpowiedzUsuń
  3. sporo tych rzeczy, fajne kosmetyczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam te kosmetyczki i są cudne. Jakościowo jak i wizualnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zawsze mam milion wypełnionych po brzegi kosmetyczek :D Nigdy nie umiem zabrać "mniej" :D Plus, i tak na koniec muszę rzucić kilka kosmetyków luzem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie czasem przeraza, jak wielka jest moja kosmetyczka, jak jadę na wakacje...

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarna jest bardzo ładna 😊 Inne wydają mi się mniej praktyczne.. wole takie, w których jest dużo przegrudek 😊
    www.rinroe.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mam od nich kosmetyczki nawet te same ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te kosmetyczki w sowy są cudowne. Niestety krótko były by moje-córka coraz więcej rzeczy mi podbiera

    OdpowiedzUsuń
  10. kosmetyczki w sowy są najfajniejsze:-D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ich produkty Dzięki nim zawsze możemy się dobrze spakować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podobają kosmetyczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten malinowy worek świetnie się sprawdza!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta kosmetyczka w sówki jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze mam z tym kłopot, świetnie dałaś sobie radę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne te kosmetyczki! Propozycje cudne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Te kosmetyczki w sówki są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale śliczne kosmetyczki w sowy :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger