O szortach słów kilka.....męska Wishlista z Rosegal



   Lato nas nie rozpieszcza, jednak części z nas w ogóle to nie przeszkadza, bo już planują lub niedługo wyjeżdżają w miejsca, gdzie pogoda będzie gwarantowana. My tez mamy takie plany, jednak dopiero teraz M uświadomił mnie, że organizuję swój bagaż, a o nim nie myślę..... Dlatego dzisiaj przygotowałam Wam kilka propozycji męskich szortów ze sklepu


1. Krótkie szorty plażowe
Idealne na plaże i do sportowych stylizacji, szybko schnące do tego posiadają kieszenie, w których można schować telefon, klucze.
(klik)


2. Krótkie szorty ombre
Idealne na plaże i do bardziej sportowych stylizacji- bardzo modny rodzaj wzoru ombre, szybkoschnące, do tego posiadają kieszenie, w których można schować telefon, klucze.
(klik)



3. Dłuższe szorty z wakacyjnym nadrukiem
Jak dla mnie idealne na spacery po mieście, jednak kolorystyka za mało stonowana by ubrać je do pracy.  Te także posiadają kieszenie, w których można schować telefon, klucze.
(klik)


   Męskie szorty to taki uniwersalny element letniej garderoby; te krótsze idealne na spacery
po mieście, plażę i baseny, te dłuższe przy odpowiednim obuwiu można założyć do pracy, 
w której nie obowiązuje dress code.

Co sądzicie o moich propozycjach? 

20 komentarzy:

  1. Ostatnie świetne!
    Pozdrawiam,
    http://testyroks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się te pierwsze i drugie szorty, choć dla mojego R mogłyby być trochę dłuższe, bo nie przepada za takimi krótkimi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugie są świetne :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina - BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się bardzo podobają te pierwsze, poklikane!
    s-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakby mój chłopak lubił ubrania w kolorach innych niż czarny i szary to może bym mu sprezentowała te zielone ombre, ale pewnie jak wszystko inne, leżałoby na dnie szafy ☺️
    www.rinroe.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego ja się nie pytam, kupuję i prędzej czy później zakłada :)

      Usuń
  6. Te ostatnie z palmami super wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mogą byc choc moj by takich nie ubrał

    OdpowiedzUsuń
  8. zamówiłam szorty i niestety nie trafilam z rozmiarem - moj maz odbiega od chinskich standardów :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mojemu spodobały się te ostatnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zupełnie nie w stylu mojego męża

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój ma podobne do pierwszych, fajne są.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moj na pewno by takich krotkich nie zalozyl. Ale mi sie podobaja.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze bardzo mi się podobają:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger