Aplikacja do......mycia zębów? Czyli szczoteczka Oral-B Genius 9000





Długo zbierałam się do tego wpisu, bo jakoś mi tak z nim nie po drodze było. Teraz po zakończeniu kampanii, stwierdziłam, że trzeba podzielić się swoją opinią z innymi. 
Dzięki platformie Everydayme otrzymaliśmy do przetestowania najnowszą elektryczną (inteligentną) szczoteczkę Oral-B Genius 9000 z okrągłą główką iruchem oscylacyjno-rotacyjno-pulsacyjnym. Wyposażoną w czujnik SmartRing, który swoimi kolorami
sygnalizuje nam:
-biały- ustawienie domyślne,
-czerwony- czujnik siły nacisku
-niebieski- wskaźnik synchronizacji Bluetooth.

W zestawie otrzymaliśmy:
-szczoteczkę
-ładowarkę,
-4 końcówki (Cross Action, Floss Action, 3D White, Sensitive)
-uchwyt na smartfona,
-etui podróżne z funkcją ładowania szczoteczki (i smartfona)

Szczoteczka jest kompatybilna wraz z aplikacją Oral-B App (iOS/Android) dostępną w sklepie Play, z którą łączy się za pomocą Bluetooth.
Aplikacja:
 -pozwala nam na pełną personalizację szczoteczki zaczynając od 
zmiany koloru SmarRinga (12 opcji) na wyborze programu szczotkowania zębów kończąc,
-wykrywa położenie szczoteczki i pozwala śledzić pominięte miejsca,
-codziennie po każdym umyciu wysyła informacje na temat użytkowania,
-pozwala wybrać program do mycia zębów:
<Daily Clean- tryb czyszczenia codziennego,
<Pro Clean- nadzwyczajne uczucie czystości (zwiększona częstotliwość)
<Sensitive- delikatne, ale dokładne czyszczenie,
<3D White-tryb wybielania,
<Gum Care- delikatny masaż dziąseł
<Tongue Clean-tryb czyszczenia języka.




Po pierwszym efekcie WOW!! kiedy rozpakowałam pudełko, przyszedł czas na testy.
Zainstalowałam aplikację na swoim telefonie bez żadnych przeszkód, nie mam problemu z aktualizacją i mam dostęp do danych dotyczących szczotkowania z ostatnich 20 dni.
Kiedy za mocno przycisnę końcówkę do zębów automatycznie zaczyna świecić się na czerwono. Mogę korzystać z automatycznego Timera (2min cykl) lub profesjonalnego (30 sek cykle pozwalające przejść do kolejnego obszaru jamy ustnej)
Dokładnie informuje mnie, które obszary zostały pominięte- strasznie frustrujące...już mam wychodzić, a tu okazuje się, że pominęłam część zębów i cała zabawa od początku.
Wiem, że to dla mojego dobra i w końcu dojdę do wprawy.
  Nie jestem fanką gadżetów, więc aplikacji używałam może 3 RAZY! Rano nie mam czasu na zabawę z włączaniem aplikacji, czekaniem, aż urządzenia się połączą (dzieje się to naprawdę szybko- przynajmniej w moim przypadku). Wieczorem nie mam siły na zabawę- chcę umyć zęby i iść spać. 
Co innego M, który jest zachwycony szczoteczką, korzysta z aplikacji i co jakiś czas zmienia kolor pierścienia. Sprawdza także swoje postępy oraz dobiera programy i końcówki do aktualnych potrzeb.



Takie szybkie podsumowanie:




Jest to najdroższa (ok 550zł) i najbardziej bajerancka szczoteczka jaką miałam do tej pory.
Wcześniej także używałam Oral-B, więc znam jakość tej marki.
Szczerze mówiąc, nie kupiłabym jej aktualnie właśnie ze względu na cenę.


Wolicie szczoteczki klasyczne czy elektryczne?
A może ktoś z Was już z niej korzysta?

31 komentarzy:

  1. Ciekawy sposób, zwłaszcza dla dzieci. U nas by się to przydało/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sprawa z tą szczoteczką i aplikacją - myślę, że fani gadżetów i elektroniki będą zadowoleni :). Ja zazwyczaj nie mam zbyt dużo czasu, więc pewnie różnie byłoby z tą aplikacją ale mimo wszystko to świetny, bajerancki gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję testowania. Mi sie nie udało dostać i jak widać trochę szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę że to bardzo fajna sprawa musze wypróbować ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena odstrasza wręcz :p mimo to, fajna nowość. Nie dziwię się, że facet bardziej zafiksowany, bo wszyscy faceci lubią zabawki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. elektryczną miałam kiedyś w dzieciństwie i przymierzam się , aby sobie znowu taką sprawić, bo używam klasycznej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. aplikacja do mycia zębów, no tego to jeszcze nigdzie nie grali!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś nowego... a czy ktoś wie czy szczoteczka jest dobra w przypadku gdy ktoś nosi stały aparat na zęby?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla stałych aparatów jest specjalna końcówka :)

      Usuń
  9. nigdy nie miałąm elektrycznej, ale chętnie bym ją zamieniła z tej zwykłej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam elektrycznej szczoteczki, ale jak widać dużoo plusów, muszę w końcu wypróbować :)
    Obserwuje :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Czego to nie wymyślą!
    Fajna kampania- mi nie udało sie do niej dostać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cena powalajaca ! Ale czego to sie nie robi dla mycia zebow np u dzieci

    OdpowiedzUsuń
  13. Cena fakt wysoka ale myślę że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  14. na Olx można kupić szczotki tych, którzy zamiast testować woleli sprzedać... Brak mi słów :/

    OdpowiedzUsuń
  15. 550 zl za szczoteczke troche duzo. Pozostane chyba przy tradycyjnej

    OdpowiedzUsuń
  16. Cena wysoka. RACZEJ RÓWNIEŻ BYM JEJ NIE KUPIŁA ZE WZGLĘDU NA JEJ CENE :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy gadżet, jednak cena zdecydowanie nie dla mnie ;) Jednak chyba zostanę przy tradycyjnych, najzwyklejszych, szczoteczkach do zębów :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa rzecz:) cena trochę za duża natomiast

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam znacznie tańszą szczoteczkę tej samej marki i jestem zadowolona ;) nie potrzebuję takich bajerów, jakie ma ta do szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  20. Cena straszna!Zapomniałam zgłosić się do kampanii :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawa sprawa, ale cena...

    OdpowiedzUsuń
  22. W mojej rodzinie, te szczoteczki są od bardzo dawna, tzn tej firmy, a nie ten model. Pamietam jak dzis, kiedy pierwszy raz wlozylem ja do otworu gebowego, z obawą, czy zaraz nie wystrzela mi wszystkie zeby;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję dostania się projektu! Mi niestety się nie udało, a szczoteczka jest cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurcze super, całość przekonywujaca, tylko ta cena ...

    OdpowiedzUsuń
  25. Czego to ludzie nie wymysla, ale pozytywnie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Hi, Review And Keep Free Oral-B Genius 9000 Toothbrush Worth £139.99! If you want it free then become official NCR Product Tester; if you’re selected to be a Product Tester, you’ll be sent a Oral-B Genius 9000 Toothbrush absolutely free.

    Beat of luck
    http://womenfreebiesuk.co.uk/free-competitions/review-keep-free-oral-b-genius-9000-toothbrush-worth-139-99/

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja posiadam tańszą wersje szczoteczki :) opisałam u mnie na blogu i super się sprawdza https://meriska92.blogspot.de/2017/09/elektryczna-szczoteczka.html

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger