Haul zakupowy z Rosegal :)

  Dziś tak na szybko, zapraszam Was na pierwsze wakacyjne zakupy, które zamówiłam z


(klik)

1. Letnia sukienka w stylu boho
Bardzo przyjemny materiał w dotyku. Dobrze uszyta, nie odstają żadne nitki. Na plażę idealna, na co dzień wydaje mi się, że może być trochę krótka, ale do czarnych rurek jako tunika będzie pasować.
(klik)



2. Szara dresowa bluza
Bardzo przyjemny materiał w dotyku. Dobrze uszyta, nie odstają żadne nitki. Idealna na chłodniejsze dni. Chyba najbardziej podobają mi się te skórzane wstawki i sznurki.
(klik)





  To moje pierwsze zakupy w tym sklepie, ale na pewno nie ostatnie. Uważam je za bardzo udane, rzeczywisty wygląd rzeczy, nie różni się od tego o przedstawione jest na stronie sklepu.
Już nie mogę się doczekać kiedy się w to wszystko zmieszczę 😆 

Robiliście już zakupy w Rosegal i jakie są Wasze wrażenia?

42 komentarze:

  1. Ja robiłam zakupy, ale dopiero czekam na paczki. Nie mogę się doczekać. Lubię styl boho. Podobają mi się wszystkie te rzeczy. A i torebka jest super (ta brązowa). Miałam zamówić taką, ale czarną, a ostatecznie się rozmyśliłam. Polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę super i dostępna jeszcze w bordowym kolorze :)

      Usuń
  2. Gdzies jużi ta torebkę i bluze 😂kojarzysz może?

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna sukienka:)

    http://sandziv.blogspot.com/2017/07/haul-lumpeksowy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana świetny blog :) a kazdy haul zachwyca

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluza jest świetna, uwielbiam takie modele. Kupiłam podobną rok temu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta pierwsza sukienka jest po prostu nieziemska. Mój zdecydowany faworyt. Coś czuje że niebawem będzie i u mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo wpisów widziałam o tej firmie, muszę się przyjrzeć co tam mają, widzę że warto. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta sukienka jest cudowna!!! Powiedz mi jak ona wielkościowo?
    Mam na nią chrapkę ale to one size i się boję ją zamówić :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta bluza jest świetna, będę musiała sobie taką zamówić bliżej jesieni :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jak i bluza bardzo w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie kupowałam u nich, ale faktycznie fajnie wyglądają te rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka jest genialna :) Uwielbiam taki styl

    OdpowiedzUsuń
  13. spoko rzeczy. ta sukienka biała super :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Też czekam na ich zamówienie... Mają super rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka świetna! Zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza kieca jest swietna. Bardzo w.moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Obie pozycje mi się podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta bluza wydaje się mega ciepła.

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienka idealna, nie dość, że na lato to i zimą się ją ubierze. Bluza również bardzo fajna. Moje pierwsze zamówienie dotarło dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Poklikane :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/07/eye-cosmetics-eyebrows-and-make-up.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zamowienie . jestem zachwycona ta sukienka !

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka genialna <3
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienka cudna! I wzór i krój - cudowna!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienką się zachwyciłam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. sukienka jest po prostu czadowa! pytanie tylko czemu ja mam taką wielką dupę i całkowity brak figury i proporcji? :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja ostatnio zrobiłam swoje pierwsze zamówienie i teraz na nie czekam ;)
    Kochana poklikałam :)
    Możesz poklikać u mnie ? będę bardzo wdzięczna :
    https://kobiecomania.blogspot.com/2017/07/grzeczna-biaa-bluzeczka-oraz-krotka.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Akurat dziś dostałyśmy od nich bon ^^ Ah... zakupy będą szalone :D Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta tunika (bo sukienką bym tego nie nazwała) wygląda naprawdę fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta tunika (bo sukienką bym tego nie nazwała) wygląda naprawdę fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sukienka w stylu boho cudowna ! Uwielbiam rzeczy w tym stylu :) Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pierwsze zestawienie najbardziej mi się podoba :)
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger