NIE SAMYMI WAKACJAMI CZŁOWIEK ŻYJE, CZYLI.......HAUL ZAKUPOWY Z BANGGOOD.COM


    Jak już ostatnio wspominałam, oprócz wakacjami, żyje także remontem i wykańczaniem mieszkania, doszła do mnie pierwsza paczka z dekoracjami do domu od 




1. Kolorowy geometryczny plakat jelenia wydrukowany na płótnie
Zawinięty na plastikową rurkę i zabezpieczony foliowym woreczkiem,
do tego posiada haczyk do zawieszenia. 
Ja ulokowałam go w ramce z Ikea.
Dostępny w wymiarze 30x40cm.


2. Osłonka na donniczkę w kształcie zajączka
Myślałam, że będzie trochę większa, chociaż uważam, że jest urocza :)
Aktualnie trzymam w niej pomadki, ale poszukuję odpowiedniej wielkości kwiatka.




3. Metalowy obrazek do kuchni z grafiką kawy
Kupiłam z myślą o M- żeby miał ściągę kiedy będzie parzył mi kawę :)


        Na stronie sklepu jest tyle ładnych dekoracji, że ciężko się zdecydować co wybrać.
Już teraz wiem, że na jednych zakupach się nie skończy- zwłaszcza, że ceny, porównując do sklepów dostępnych w Polsce są bardzo atrakcyjne.
Podobają się Wam moje zakupy?

25 komentarzy:

  1. Ciekawe rzeczy ;) Wszystkie mi się podobają, chociaż tej osłonki w kształcie zajączka raczej nie miałabym do czego wykorzystać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Osłonka w kształcie króliczka jest cudowna, taka słodka :D Wszystkie rzeczy bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rzeczy obrazek z jeleniem mnie urzekl (jelenie to od zimy moja mala obsesja) :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne gadżety, dodaja mieszkaniu uroku

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam bibeloty zatem ten metalowy obrazek jak dla mnie wygrywa

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta kuchenna bardzo mi się podoba :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Musiałam się przyjrzeć żeby osłonke znaleźć. Podoba mi się obraz do kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi sie obrazek do kuchni

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne rzeczy! Bardzo mi się podobają!!
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne! W plakacie jestem zakochana <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne dodatki :D swoją drogą nie znam tego sklepu

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne i stylowe dodatki sobie wybrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie dekoracje i zawsze szukam perełek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten kolorowy , geometryczny plakat wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się plakat oraz grafika z kawą, moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie obrazy, fajny dodatek.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super się prezentują :) Ten pierwszy - sztoos!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja zamówiłam u nich basen i piłeczki do niego. Pierwszy obrazek piękny :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger