Kobieta zmienną bywa, kilka słów o płukankach od Delia Cosmetics +niespodzianka

    Drogie Panie dziś wpis specjalnie dla Was, bo będzie o włosach, kolorach i o metamorfozach.  Uważnie śledzę trendy w koloryzacji włosów i kiedy już nabiorę pewności co do zmiany fryzury trendy się zmieniają, a ja pozostaję z mętlikiem w głowie, aktualnie jestem pewna, że chcę rozjaśnić włosy, bo z mojego sombre już niewiele zostało. Nie mam jeszcze pewności czy ma to być srebrny, ciepły czy różowy blond.
   Jeśli podobnie jak ja jesteście niezdecydowane lub po prostu boicie się o kondycję swoich włosów z pomocą przychodzi nam Delia Cosmetics i  płukanki do włosów z serii CAMELEO






Fioletowa 200ml

Do stosowania na włosach blond i rozjaśnianych, neutralizuje żółte odcienie nadając fryzurze chłodny kolor. Idealna kiedy chcemy cieszyć się chłodnym, eleganckim blondem.
Skład: Aqua, Quaternium-52, Basic Blue 99, Basic Red 51, Lactic Acid, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol





Srebrna 200ml

Także do stosowania na włosach blond i rozjaśnianych, neutralizuje żółte odcienie nadając fryzurze chłodny gołębi kolor. Idealna kiedy chcemy cieszyć się jakże modnym srebrnym/gołębim odcieniem blondu.Skład: Aqua, Quaternium-52, Basic Blue 99, Basic Red 51, Lactic Acid, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol





Różowa 200ml

Tak jak jej poprzedniczki do stosowania na włosach blond i rozjaśnianych, ta jednak podkreśla także odcień rudych pasm. Must Have- tego sezony, nadaje włosom przyjemny, różowy odcień.
Skład: Aqua, Propylene Glycol, Basic Red 51, Methylparaben, Propylparaben, DMDM Hydantoin, Phenoxyethanol, Disodium EDTA, Aminomethyl Propanol



Sposób użycia:
Rozcieńczamy jedną łyżkę stołową produktu przy pomocy dwóch litrów wody. Ja zawsze używałam do tego miski, w której później zanurzałam głowę i płukałam włosy- miałam pewność, że wszystkie będą w tym samym stopniu zamoczone. W przypadku polewania głowy roztworem z np. butelki, jest ryzyko, że pominiemy część pasm. 
Z płukanek korzystamy zawsze po myciu włosów; nie spłukujemy włosów po ich użyciu i nie nakładamy odżywek przed płukanką- może to zapobiec osadzaniu się koloru na włosach.
Jeśli, chcemy uzyskać wyraźniejszy efekt, to intensywność koloru, uzyskanego na włosach można stopniować, w zależności od ilości użytej płukanki (przy bardzo dużym stężeniu pierwszej mogą zostać nam fioletowe refleksy na włosach- spokojnie, schodzą zazwyczaj po jednym myciu głowy).  Nie ma przeciwwskazań by  stosować płukanki po każdym myciu włosów; dlatego, że efekt nie jest trwały i zmywa się po kilku myciach.





Teraz pewnie czekacie na dokładną recenzję z użycia 😄I tu drogie panie mam niespodziankę dla Was!! Jak już pisałam efekt na moich włosach będzie znikomy, dlatego chcę wybrać trzy osoby, które przetestują płukanki, a później podzielą się ze mną swoją opinią 💗 


Szczegóły

Lato i urlop to świetna okazaja by poeksperymentować z włosami? Jakie są Wasze najbadziej szalone pomysły- a może korzystałyście już z nowej serii Cameleo od Delia Cosmetics?

26 komentarzy:

  1. Ja mam ciemne włosy, więc dla mnie również nie za bardzo odpowiednie są te produkty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kolejne płukanki i kolejny brak efektu. niestety ja u siebie tez nie pokaże, ale dalam dalej i czekam na zdjecia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio spory czytam o płukankach. Ja nigdy czegoś takiego nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach! Szkoda, że przefarbowałam włosy z blond na brąz! :D Jednak drażniły mnie odrosty i żółte odcienie. Płukanek używałam rzadko, bo mam takie pasma, że szybko się przesuszały. ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam za ciemne wlosy poza tym jakos nie specjalnie bawie się w kolorowanie włosów ;p robilam to raczej jako nastolatka

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne kolory na moim blondzie wyglądałyby rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam róż właśnie na włosach. Srebrna tylko znuwelowala żółte Tony. Niebawem użyje fioletowej I dam recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jestem brunetką więc nie dla mnie ale powodzenia życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochamy kosmetyki z Deli :) Niestety te nie są stworzone dla nas, ale mamy nadzieję, że u Ciebie się sprawdzą! Buzi :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam te płukanki na blogach, ale nie są przeznaczone dla moich włosów, więc nawet się nimi nie interesowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Również dostałam ten zestaw płukanek, ale nie są do moich włosów więc wędrują do kogoś komu się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja siostra jest zadowolona z różowej :) I w planach ma kombinować z fioletem.

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja właśnie wróciłam na blond 😃 kiedyś używałam tej niebieskiej z Joanny i dawał radę 😃 jest lato, kiedy szaleć jak nie teraz 😉

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje czerwienie nie potrzebują takich rzeczy :P, kiedyś jak używałam tego typu produktów strasznie wysuszały mi włosy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również mam możliwość testowania tych płukanek, lecz nie wiem czy na moich ciemnych włosach będzie widoczny efekt;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam srebrną do ochładzania brązu, ale ciężko mi się zebrać do używania i więcej leży niż służy :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne płukanki. Ciekawa jestem jak by zareagowali pacjenci na oddziale jakby mnie zobaczyli w takich kolorkach haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam fioletową i różową :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam srebrna i kiedys z nia przesadzilam hihihi ale juz sie zaprzyjaznilysmy, a teraz juz zamowilam rozowa. Zobacze jak wyjdzie na mojej chlodnej platynie :)
    Z przyjemnoscia obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Aż żałuję, że pomalowałam włosy na ciemny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja właśnie jestem w trakcie schodzenia do blondu. Bez wątpienia będzie on ciepły.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam czarne wlosy, wiec to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety za ciemne mam włosy na takie rzeczy:(

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger