Haul zakupowy czyli moja pierwsza paczka z ZAFUL :)


   Dziś muszę się trochę pochwalić, bo ciesze się jak dziecko, a mój niepohamowany entuzjazm jest spowodowany tym, że dotarła do mnie paczka z pierwszej wishlisty w sklepie

http://www.zaful.com/?lkid=20380
  Musicie mnie zrozumieć, bo to moje pierwsze zakupy w tym sklepie, więc tym bardziej się niecierpliwiłam i zastanawiałam jak wszystko będzie wyglądać. Do tego oczywiście, przed samą finalizacją, zmieniłam zdanie co do kilku produktów. Wiec zaczynam:


1. Sukienka z geometrycznym printem i odkrytymi plecami. 

Jest idealna 💖materiał trochę sztuczny, ale ma służyć na plaże, a nie na długie spacery w upały. Wygląda identycznie jak na zdjęciu w sklepie. Niestety przez odmienny stan nie zmieszczę się w nią teraz :)







2. Torba- kosz, element MUST HAVE w tym sezonie. 

    Duża i poręczna- spokojnie zmieści A4 i zostanie jeszcze miejsce. Duża przegródka zapinana na zamek, więc nie musimy się bać, że ktoś nam coś wyciągnie bez naszej wiedzy. W środku mniejsza kieszonka na zamek (na pieniądze/ artykuły higieniczne, oraz 2 małe niezapinane na błyszczyk czy telefon.
Podoba mi się ozdobny frędzel.


2. Kolczyki w stylu Boho 

      Bardzo lubię duże kolczyki, te urzekły mnie nietypowym kształtem i jakże modnym złotym kolorem.


3. Kolczyki w kształcie kropli 

         Niezwykle eleganckie, wydaje mi się, że będą pasować do małej czarnej.



2. Cukierkowe kolczyki z cyrkoniami

            Musiałam je mieć, idealne do moich żakietów- podkreślą każdą stylizację.
Zamówiłam od razu pomarańczowe dla siostry, ale nie wiedzieć czemu dostałam dwie takie same pary :)






Aktualnie na ich stronie trwa wyprzedaż
Zaful bandage bikini Summer 2017 Promotion  


na hasło:
ZafulChen
otrzymacie zniżkę :)

33 komentarze:

  1. Ale świetne rzeczy ! Szczególnie na suienka :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rzeczy :D Chętnie bym większość zakupiła ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Te ostatnie kolczyki mam tez! W rozowej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nic nie znalazłam dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. te różowe kolczyki zamówiłam, ale nie dotarły.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolczyki bardzo mi się podobają, ogólnie sporo ich jest w Zaful, a ja niestety nie mam przekutych uszu :D Sukienka ma fajny wzór, ale krój nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torba ekstra! Idealna na słoneczne letnie dni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam biżuterię z zagraniczych stron :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam te ostatnie kolczyki i są cudne!
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudna sukienka!Nie widziałam jej :( Szkoda, bo wyjeżdżam i by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz zamówić na późniejsze wyjazdy :)

      Usuń
  11. Rzeczy są rewelacyjne! <3 Ah... musimy same coś znaleźć dla siebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie zamawiałam niczego z Zaful :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękną biżuterie sobie zamówiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie jestem bizuteryjna, ale torbe taką to bym przytulila zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna sukienka :) i ta torebka - idealna na lato <3
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej pod9ba mi sie torba. Jak znalazł na plażę i na miasto

    OdpowiedzUsuń
  17. Z wybranych rzeczy chyba jedynie kosz podchodzi pod mój gust - kolczyki zdecydowanie nie są w mojej bajce ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chcę Cię widziec ubraną w to zestawieni! Lubię takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam chrapkę na tą torbę :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko mi się podoba, ale sukienka chyba najlepsza ☺️
    www.rinroe.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Taka plazowa torba to królowa nad Bałtykiem 😉

    OdpowiedzUsuń
  22. torba idealna na wakacje:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger