BLOGOSFERA CANPOL BABIES- EDYCJA LIPCOWA





W lipcowym w programie BlogoSfery Canpol babies do wygrania czeka aż 30 zestawów „Sówki”, w którego skład wchodzi: butelka, kubek nie kapek, smoczek, łańcuszek do smoczka i zastawa stołowa (kubek, talerzyk, miska i sztućce). Jeśli jesteś blogującą Mamą, zgłoś się (klik)!
Zgłoszenia przyjmowane są do 31 lipca do g. 23:59. 

Co trzeba zrobić?


Zarejestrować się w  serwisie (klik) i opowiedzieć w kilku zdaniach, dlaczego to właśnie Twój blog powinien zostać wybrany. Napisać o uczestnictwie w akcji i podać link do „Blogosfery” na swoim blogu.

W każdym miesiącu, spośród wszystkich zgłoszeń Jury wybiera 20 blogerek: 10 z nich otrzyma po 2 zestawy do zorganizowania konkursu na swoim blogu, oraz kolejne 10, które otrzymują bezzwrotnie produkty do 30-dniowego testowania i napisania opinii na swoich blogach. Następnie laureatki zamieszczą link do opinii, w specjalnie stworzonym miejscu, w  serwisie BlogoSfery. Dzięki temu, inne mamy mogą poznać ich blog oraz opinię o produktach Canpol Babies.




Więcej o programie Blogosfera: http://canpolbabies.com/pl/blogosfera



Dostaliśmy informację, że będziemy testować zestaw produktów z czerwca (klik), 
dlatego tym bardziej zapraszamy Was do wzięcia udziału w kolejnej edycji!!

22 komentarze:

  1. Zazdroszczę mi nigdy się nie udało ale próbuję dalej

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze są te rzeczy do testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam blogosferę- często tam testuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczy mega urocze :D ale jeszcze nie w centrum mojego zainteresowania :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze rzeczy dla każdej rodzinki. Dla mnie byłyby one jednak zupełnie nieprzydatne w tej chwili mojego życia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. My juz powoli wychodzimy z tego etapu 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam pojęcia że takie akcje są organizowane

    OdpowiedzUsuń
  8. Na razie nie planuję dzieci, na chwilę obecną zaręczyny wystarczą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne akcje naprawde. tylko dzieci tak szybko rosną ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia. mi sie ani razu nie udało testować, ale wygrałam u kogoś w konkursie i raz z canpol dostałam produkt do zorganizowania konkursu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) w sumie zapomniałam, że się zgłaszałam :)

      Usuń
  11. Gratuluję. Póki co mnie to niepotrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję. Ja zupełnie już nie w tych tematach

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie moja tematyka ale inicjatywa extra!

    OdpowiedzUsuń
  14. udanego testowania:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Sówki są rewelacyjne, kocham się w nich od narodzin mojego pierwszego syna ;) Będziemy startować, ale wam też zycze powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger