Czy to już zakupoholizm...tym razem torebki- czyli Wishlista Trendsgal



Kocham zakupy- chyba jak większość kobiet. Lubię stylowe dodatki 😃
W mojej szafie buty już się nie mieszczą- dlatego korzystając z tego, że remontujemy mieszkanie, postanowiłam kupić nową szafę.
A jeśli jest szafa to trzeba ją czymś zapełnić- buty to jedno,
ale każda kobieta zrozumie, że do butów musi być torebka!!
Tanie i stylowe torebki znalazłam w sklepie 



Moją uwagę przykuły trzy modele:

1. Geometryczna torba z zamkiem i regulowanym paskiem
Strasznie futurystyczna, ale myślę, że będzie idealna do bardziej 
casualowych stylizacji z trampkami w roli głównej, ale proste balerinki tez będą do niej pasować.


2. Okrągła listonoszka ze skóry na długim pasku
Kształt i przeszycia zwracają uwagę, do tego modry frędzel.
Jak dla mnie idealna do sandałków.
(klik)

A jeśli tak jak ja nie możecie się zdecydować, którą torebkę wybrać
- bo każda wydaje się idealna.
To polecam cały zestaw!

3. 6-elementowy zestaw torebek
(shopperka, kuferek, listonoszka, kosmetyczka, etui na klucze, portfel)
Jeden zakup, a mamy zestaw pasujący zarówno do szpilek jak i adidasów.
(klik)





Pomimo, że mam dużo torebek to w mojej szafie jest jedna ukochana, 
którą zabieram ze sobą tylko na specjalne okazje.
Lubię jak buty i torebka współgrają ze sobą :)

Macie jakąś swoją jedną, jedyną ulubioną, czy zmieniacie
je tak często jak tylko się uda? 


Pamiętajcie, że teraz trwa wyprzedaż!!


dodatkowo mam dla Was kod zniżkowy

TRENDSGAL1

30 komentarzy:

  1. Ja lubię tylko torebki lakierowane

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten zestaw całkiem ciekawy ;) Gdyby był w wersji czarnej to może bym się skusiła ;) Reszta raczej nie dla mnie ;) Ta geometryczna zupełnie nie w moim stylu, a małych mam już wystarczająco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarny jak najbardziej, w dalszym ciągu jest dostępny :)

      Usuń
  3. Niektóre są naprawdę ciekawe :-) Pozdrawiam Daria <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wolę mniejsze torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeejku torebki maja przesliczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdybym zamówiła ten zestaw mój mąż by mnie chyba udusił :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja musi byc pojemna i miec w sobie to cos xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza widziałam na żywo. rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam kilka torebek, lubię je kupować, ale robię to rzadko, bo ciężko mi dogodzić w tym zakresie. Tą pierwszą widziałam w chińczyku - na żywo nie wygląda tak samo fajnie :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam kilka torebek, lubię je kupować, ale robię to rzadko, bo ciężko mi dogodzić w tym zakresie. Tą pierwszą widziałam w chińczyku - na żywo nie wygląda tak samo fajnie :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten zestaw jest bardzo w moim guście;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakupocholizm nie dotyka wyłącznie kobiet, mężczyzn również ;) Nie mówię tutaj o kupowaniu torebek, bądź butów, ale wiem z własnego doświadczenia, że gdy wchodzę do sklepów zoologicznych nigdy nie wychodzę z pustymi rękoma ;) Może się to zdawac dziwne, ale takie jest niestety/stety moje uzależnienie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Co jak co ale torebek i butów nigdy nie za dużo! Torebki mega, ta druga podoba mi isę najbardziej :D
    Wszystko poklikane kochana
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam buty i torebki... I mimo, że zazwyczaj upieram się na jedną i noszę ją długo bez zmiany, lubię mieć nowe i je kupować ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam mnostwo torebek,ale jedna ulubiona,ktora nosze praktycznie caly czas :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jak sie przyczepie do jednej torebki to koniec. Eksploatuje do granic mozliwosci hahah

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam w domu dwie torebki :D w tym ta druga dopiero niedawno do mnie doszla ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne,ja z tych co jak się przyzwyczają do jednej torebki to tak chodzą z jedną,aż się skończy jej żywot.

    OdpowiedzUsuń
  19. zawsze lubiłam duże torebki i po urodzeniu synka dalej je kocham choć są dwa razy cięższe bo mam w nich wszystko co potrzebna na spacerze z dzieckiem :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Druga torebka jest śliczna!!! Ja czekam na taki zestaw jaki zaprezentowałaś ale w kolorze różowym

    OdpowiedzUsuń
  21. Torebek nigdy za wiele;) Ta geometryczna wygląda bardzo fajnie;)

    OdpowiedzUsuń
  22. 1 jest bardzo ładna, torebki zmieniam, wszystko zależy od stylizacji na dany dzień
    :)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się ten geometryczny kształt torrebki! Klaudia J

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger