Żakiet podstawą stylizacji.....czyli WISHLISTA ROSEGAL :)




Sezon letnich przyjęć w pełni, a my lubimy wyglądać dobrze i dobrze się czuć.
Większości z Pań, sen z powiek spędza pytanie: w co się ubrać?
Sukienka jest rzeczą oczywistą, ale do kościoła czy podczas uroczystego obiadu wypada mieć zakryte ramiona, dlatego tutaj sprawdzą się marynarki i żakiety.
Korzystając ze sklepu 


 i oferty  WOMENS BLAZER



Przygotowałam kilka propozycji, które mogą przyjść Wam z pomocą :)

1. Biały, niezapinany żakiet z dłuższym przodem
Pasuje zarówno do eleganckiej sukienki i do spodni, dostępny
jeszcze w kolorze ciemnozielonym i czarnym


2. Czarna, długa marynarka zapinana na jeden guzik
Modna od kilku sezonów długość, świetnie wygląda z cygaretkami 
lub jeansami


3. Niezapinana marynarka z modnym printem.
Mój faworyt :) uważam, że świetnie będzie wyglądać z prostą sukienką 
koktajlową jak i prostymi cygaretkami.


Ja należę do grona kobiet, które na co dzień noszą żakiety- i to nie tylko do pracy.
Bardzo lubię ten element stylizacji- dzięki niemu zwykłe jeansy nabierają 
eleganckiego charakteru, a wieczorami potrafi zastępować kurtkę.
W mojej szafie jest już ok 10 różnych modeli, w różnych kolorach
- to już prawie nałóg 💜

Jak przedstawia się Wasza garderoba? Posiadacie już swoją kolekcję marynarek,
 czy dopiero zastanawiacie się nad zakupem?

27 komentarzy:

  1. Żakiet numer 1 wygrywa 😊 ale ten z takim trochę rajskim printem też jest super 😊
    WWW.RINROE.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Może ciężko w to uwierzyć, ale nie mam nawet jednego żakietu ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupisz jeden i też wpadniesz w nałóg- uważam, że to bardzo kobiecy element stylizacji😉

      Usuń
  3. Mi najbardziej do gustu przypadła czarna marynarka.

    OdpowiedzUsuń
  4. przesliczne. musze schudnac zeby nosic takie cudne ciuchy haha :D
    ja zamowilam jeden, wejsc wejde, ale nie moge sie zapiąc xD

    OdpowiedzUsuń
  5. .Nie Lubię żakietow, czuje się w nich skrępowana ale pierwszy jest sliczny

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nienawidzę nosić żakietów, marynarek itd ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam i pierwsza mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne rzeczy, ja mam kilka marynarek w roznych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne. Szkoda, że nie moje rozmiary :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie żakiety są śliczne, choć ni przepadam za tym typem garderoby.

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam żakiety w każdej wersji koloru :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Od dawna szukam oryginalnego żakietu. Dzięki. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam żakiety i bardzo często je noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzeci model ma najlepszy krój. Szkoda że nie jest gładki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham marynarki i taki elegancki sposób ubierania się. Wszystkie z tego sklepu są cudowne. Nie wiem, na którą się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie pożałujesz😊 to świetny dodatek do każdej stylizacji i klasycznej i na wyjście👍

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger