Sukienka z dekoltem Carmen... przegląd hiszpanek z Zaful

   






  Od jakiegoś czasu dekolt Carmen (potocznie zwany hiszpańskim) święci swoje triumfy, a w tym roku w szczególności, jest to element pożądany.  Jest kobiecy, seksowny i delikatny, a jeszcze większego uroku dodaje mu falbanka. Wykorzystywany przez domy mody jak i sieciówki, łączony jest z elementami garderoby od body po sukienki.
Odsłonięte ramiona królują w tym sezonie; osobiście uwielbiam ten typ dekoltu- świetnie prezentuje się na każdej sylwetce (przy zastosowaniu odpowiednich dodatków),
a stworzony jest wręcz dla Pań o figurze gruszki. Przygotowałam Wam parę propozycji sukienek z jednego z moich ulubionych zagranicznych sklepów, a mianowicie:




1. Seksowna i dopasowana sukienka z haftem
Połączenie najmodniejszych elementów: haftów, dekoltu carmen, falbanki i do tego ponadczasowy kolor. Świetnie podkreśla talię.
(klik)





2. Sukienka zwężana w talii z wycięciami na plecach.
To już klasyczny krój do tego typu dekoltu w tym sezonie, nowości dodaje mu wycięcie 
na plechach. Ładnie podkreśla talię, a maskuje mankamenty figury.
(klik)


3. Seksowna koronkowa, dopasowana sukienka
Połączenie koronki, dekoltu carmen, falbanki- biały kolor podkreśli opaleniznę,
a krój figurę. Jak dla mnie wersja głównie na lato.
(klik)





W swojej szafie mam już dwie sukienki w tym typie- uwielbiam je.
Co sądzicie o moich propozycjach? Lubicie odsłaniać ramiona?



28 komentarzy:

  1. Ta biala jest sliczna no i pasowalaby mi bo nie jest obcisla więc zakryje boczki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zaskoczę Cię, jeśli napiszę, że druga mi się podoba najbardziej! <3 Chociaż pierwsza też jest super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne !! wszystkie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Różowa mój typ. Urocza i romantyczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się hiszpanki, ale nie dla mnie :D Podobają mi się na kimś :D

    OdpowiedzUsuń
  6. druga propozycja mnie urzekła!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są te hiszpanki, szczególnie ta biała sukienka mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochamy hiszpanki nad życie, jednak niestety żadnej nie mamy :/ Czas to zmienić!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hiszpanki uwielbiam! :D Najbardziej podoba mi się ta pierwsza sukienka, mam zamiar ją niedługo zamówić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają bluzki i sukienki z takim dekoltem, ale chyba bym się źle w takim czuła;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się hiszpanki, ale mam za duży biust na nie i stylizacja wygląda niekorzystnie :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem ładne. Szkoda, że mi by nie pasowały. Mam rozbudowaną górę i nie tyle chodzi o biust, co otłuszczone ramiona.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie zdecydowanie pierwsza ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niby to tylko falbaneczka, a jakiego uroku dodaje:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczne <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta biała ostatnia jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. tą różową mam na wishliście, ale wzielam niebieski kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fenomenalna i bezkonkurencyjna jest pierwsza sukienka. Mistrzostwo

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój ulubiony dekolt. Mam pierwszą czarną i jest absolutnie świetna.

    OdpowiedzUsuń
  20. Rozowa mi sie spodobala.

    OdpowiedzUsuń
  21. 1 i 2 skradła moje serce:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się ta różowa ;) 14,99 :)

    OdpowiedzUsuń
  23. sukienka z haftem mi się podoba.
    Teraz modne są białe, ale jakoś nie mam przekonania, wolę białe spodnie albo w innym jasnym kolorze.

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger