Nasze wielkie greckie wspomnienia








  Ostatnio tworząc kolejny wpis z serii Wakacyjny Poradnik Urodowy (klik), dla urozmaicenia, dodałam do niego zdjęcia z ubiegłorocznych wakacji, które spędziliśmy na Krecie i się zaczęło..... Zamiast szukać kafelek i płytek, zaczęliśmy przeglądać albumy ze zdjęciami. Jak już wiecie mam mnóstwo zdjęć, na których uwiecznione są ważne dla nas miejsca, chwile i ludzie. Przy dłuższym zastanowieniu stwierdziliśmy, że wakacyjne widoki działają  na nas tak odprężająco, że powinny nam  towarzyszyć częściej niż w momencie, w którym przypomni nam się, że są schowane w jakimś folderze. Mamy już fotoksiażkę, fotoplakat i fotomagnesy, ale teraz potrzebowaliśmy czegoś większego, czegoś co będzie przykuwało wzrok domowników i gości.... zamarzył nam się fotoobraz 😀
    Jeśli obraz to najlepiej z jakiejś galerii,  a najlepsza w tych sprawach jest:





   Przez kreator dostępny na stronie firmy wybraliśmy format 50X70cm, drukowany na płótnie (bawełna) z zadrukowaną ramką o grubości 2cm. Trzeba pamiętać by wybrać tę ramkę, bo inaczej zamiast gotowego do powieszenia obraz, dostaniemy zadrukowane płótno zwinięte w rulon.





    Jesteśmy bardzo zadowoleni z usługi; obraz w formie jaką wybraliśmy kosztuje 85,15zł (z kosztami przesyłki). Zabezpieczony jest folią bąbelkową i wsadzony w kartonowe pudełko. Usługa jest ekspresowa- w poniedziałek złożyliśmy zamówienie, w środę obraz wisiał już u nas na ścianie. Zdjęcie w ogóle nie straciło na jakości, teraz codziennie rano, wita nas widok z Heraklionu. Znajomi, którzy nas odwiedzają pytają się gdzie można kupić taki obraz 💗

Już niedługo szykuje nam się kolejna sesją zdjęciowa,  ale już teraz wiemy, gdzie wywołamy swoje wspomnienia.





Zapraszamy Was do zapoznania się z ofertą
na stronie:
https://www.galeriadruku.com.pl/

25 komentarzy:

  1. Ale super jakość! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna dekoracja wnętrza. Ja lubię takie rzeczy. U nas na ścianach dużo się dzieję

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz piękne widoki macie na codzień👍👍👍

    OdpowiedzUsuń
  4. Także posiadam fotoobraz, ale z innej firmy. Świetna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nie mam fotoobrazu ale wszystko w swoim czasie

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzę o Grecji :) a fotoobraz mam i jestem nim zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  7. raz byłam w Grecji, ale w przyszłości zamierzam wybrać się jeszcze raz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. moim marzeniem jest Hiszpania, ale Grecja też spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  9. W te wakacje chyba wybieram się do Grecji:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super to wygląda ☺️ Widoki na prawdę mieliście wspaniałe 😊
    www.rinroe.com

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się. chce tam jechać

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspomnienia z wakacji są bardzo miłe. Fajnie jest wywołać choć jedno zdjęcie ;)
    Zapraszam na mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie! :)
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. NIgdy w Grecji nie byłam, piekne widoki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda na świetną jakość! Nie spodziewałam się takiego efektu. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pamiątka! Uwielbiam takie obrazy - są wyjątkowe, jedyne w swoim rodzaju i przywołują miłe wspomnienia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiekny widok. U mnie na ścianue tez wisza fotoobrazy

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger