SŁOŃCE, PLAŻA., MORZE....CZYLI WAKACYJNA WISHLISTA ZAFUL






Jak już wiecie planujemy bezkarnie wylegiwać się na jakiejś plaży pod koniec roku,
a ja już zaczynam kompletować walizkę na wyjazd.
Wybrałam już jeden zestaw na plaże, teraz przydałby się jakiś strój kąpielowy.
Mam nadzieję szybko wrócić do formy (taki jest plan),
to jednak zakupy tego elementu garderoby przesunę na późniejszy czas, 
jednak już dziś rozglądam się co dostępnego jest na rynku.
Znowu moją uwagę przykuł asortyment



Aktualnie trwa u nich wyprzedaż

robe longue d été
(klik)



1. Czarne bandażowe monokini z odważnymi wycięciami.
Jako pierwsze wpadło mi w oko, pikanterii dodają mu odważne wycięcia,
Dostępne tylko w czarnym kolorze.





2. Monokini z  flamingami- Must have tego sezonu.
Chociaż wydaje się dość zabudowane, to tylko pozory.
Jedyny obszar, który nie jest przezroczysty to kolorowy print, reszta to siateczka.



3. Dwuczęściowe bikini z modnym piórkowym printem.
Strasznie podoba mi się grafika, która jest nadrukowana, do tego biel ładnie będzie współgrać z opalenizną.




Wybór jest ogromny, aż ciężko się zdecydować. Preferuję stroje w stylu monokini ze względu na wygodę i mniejsze ryzyko, że morskie fale mogą ukraść któryś z elementów garderoby.
Jakie stroje preferujecie i co sądzicie o moich propozycjach?



27 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc, preferuję bikini, ale to czarne monokini jest tak niesamowite, że już sama zwątpiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dla mnie takie stroje- za gruba jestem hehe
    Ale fajne, nie powiem że nie.

    OdpowiedzUsuń
  3. super stroje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe stroje - odważne 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe stroje - odważne 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy i trzeci są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz spotkałam się z taką nazwą, monokini :) ja to jednak nie na czasie jestem :)
    dziękuję za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi sie podobają! Zwłaszcza pierwsze

    OdpowiedzUsuń
  9. Strój z pierwszego zdjęcia jest rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne stroje, też ostatnio u siebie pisałam o strojach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja najczęściej wybieram tankini - niby człowiek zakryty jak w stroju jednoczęściowym, a jednak swoboda jest dwuczęściowego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne stroje ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w monkini bym sie ugotowala! Tylko bikini 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. ja niestety wstydzę się założyć strój po ciązy mój brzuszek nie jest idealny :(

    OdpowiedzUsuń
  15. będą zdjecia w strojach kąpielowych ?:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy strój jest po prostu rewelacyjny! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienki nawet stroje nie koniecznie mój gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne stroje, chociaż na to lato mam już kupione!

    OdpowiedzUsuń
  19. O jakie piękne stroje, bardzo w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie mam, gdzie nosić stroju, a szkoda, bo twoje propozycje są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Po raz pierwszy spotykam się z tą nazwą "monokini", Ale pasuje✌✌✌

    OdpowiedzUsuń
  22. zaden stroj nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger