FotoBum i fotoPlakat

Uwielbiam zdjęcia i nie ważne, z której strony obiektywu jestem ☺
Z każdego wyjazdu przywożę ich setki, czasem tysiące i nie ważne, że to wyjazd na weekend.
M cierpi przez to katusze, jako osoba nienawidząca zdjęć jest na nie skazany. Działa jednak zasada, że kobietom się nie odmawia, zwłaszcza w ciąży....kara może być niewspółmierna do popełnionych czynów.
Zdjęcia popełniam moją wysłużoną siedmioletnią Sony Alpha 290. Nie wiem jak Wy, ale nie sprawia mi przyjemności oglądanie zdjęć na komputerze czy telefonie, nie dla mnie są cyfrowe ramki. Całkowicie odmienne emocje wywołuje u mnie możliwość dotknięcia fotografii.
Aktualnie rynek przesycony jest możliwościami wywołania i wyeksponowania naszych wspomnień, ale jest też spory rozrzut cenowy.
Jeśli zależy nam na dobrej jakości i przystępnej cenie to z czystym sercem polecam 
০ fotoMagnesy   fotoPamiątki  fotoPlakat ০ fotoDekoracje fotoNaklejki ০ fotoPocztówki  fotoStojak  fotoBox

Testowałam już fotoksiążkę (wpis), teraz chciałam wywołać zdjęcia i wsadzić je w ramkę by troszeczkę spersonalizować swój salon. Fotobum wyszło naprzeciw moim oczekiwaniom z ofertą fotoPlakatu (chwilowo niedostępny w ofercie, pojawi się niedługo w ulepszonej wersji).
Plakat ma formę A3 i pasuje do ramki z Ikei; szablon rozmieszczenia zdjęć był już gotowy, moim zadaniem był tylko dodanie 18 wybranych przez siebie zdjęć.
W przypadku składania zamówienia nie musimy ściągać żadnego programu,
wszystkie działania podejmujemy w kreatorze na stronie producenta- niestety tutaj możemy korzystać tylko z wersji na komputer.



Na złożone zamówienie czekałam ok 4dni (etap produkcji i wysyłka paczki).
Plakat przychodzi zwinięty w rolkę w tekturowym pudełku, jest zabezpieczony przez zagnieceniami. Do każdego zamówienia dostajemy też zestaw naklejek, które pomogą nam w personalizacji zdjęć.
Jestem zachwycona 💚:
jakością
terminem obsługi
ceną (19,90+przesyłka 10zł)
kontaktem
możliwością śledzenia przesyłki
Zdjęcia nie tracą na jakości, wszystko wykonane jest z największą dbałością. Nawet sceptyczny M stwierdził, że plakat mu się podoba i dlaczego tylko 1....ehh faceci 😉






Jeśli chcecie wywołać swoje własne wspomnienia
to mam dla Was 10% zniżki na wybrany produkt :)




7 komentarzy:

  1. Szkoda, że fotoplakaty są teraz niedostępne...były to świetny prezent na Dzień Ojca...poczekam jeszcze kilka dni....

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne. Tyle zdjęć na jednym plakacie, podoba mi się ten pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przejrzałam właśnie tę stronę. Mają fajną ofertę.
    Muszę posegregować swoje zdjęcia bo mam ich mnóstwo.
    Waham się między takim fotoalbumem ,a albumem na wklejane zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajrzałam na ich stronę. mają ciekawą ofertę może skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zrobiłam magnesy i jestem mega zadowolona :)
    nad plakatem moze kiedys pomysle. na razie nie mialabym gdzie powiesic :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam od nich magnesy i jestem w nich zakochana, ale plakat... też mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fotoplakaty zamawiam online tutaj https://www.foto4u.pl/fotoplakaty :) Polecam zajrzeć i zamówić coś dla siebie. Szybka realizacja zamówienia.

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger