Słońce, plaża...czyli moja #1 WISHLISTA Zaful







    W tym roku plany wakacyjne nam się trochę zmieniły. Mieliśmy w planach już w maju leżeć na pięknych plażach Zielonego Przylądka. Już nawet mieliśmy wpłaconą zaliczkę..... jednak moja ciąża trochę nam skomplikowała plany i ze względu na zagrożenie wirusologiczne zdecydowaliśmy się przenieść wyjazd na koniec roku. Mogliśmy co prawda zmienić kierunek wylotu i w maju zwiedzać południe Europy,  ale nie byliśmy pewni jak będę się czuła.
    Teraz jest pewne, że początkiem października będę zalegać na jakiejś plaży 💚
Dlatego już teraz kompletuję walizkę na wyjazd i chociaż ciężko chodzić mi w ostatnich tygodniach po sklepach to te internetowe stoją przede mną otworem.
 Mam jedną zasadę:
Torebek i butów nigdy nie jest za mało (szafę można dokupić) 💚
Swój bagaż zaczęłam kolekcjonować dzięki dodatkom, ubraniom i akcesoriom ze sklepu


http://www.zaful.com/?lkid=20380

1. Sukienka z geometrycznym printem i odkrytymi plecami. 

Kocham sukienki- ta wpadła mi od razu w oko. Jest delikatnie dopasowana do ciała i pozwoli zaakcentować talię oraz ukryć niedoskonałości. Print zwraca uwagę, a frędzle dodają jej lekkości.


2. Lekkie sandałki bez obcasów z delikatnymi zdobieniami. 

    Mam całą szafę butów na obcasie, ale wygodnych butów na plaże tam nie uświadczysz, dlatego wybrałam właśnie je. Będą idealne, zarówno na spacery po plaży jak i po mieście, zajmują mało miejsca więc spokojnie schowam je w torbie.


3. Torba- kosz, element MUST HAVE w tym sezonie. 

    Duża poręczna i w jakże modnym fasonie, zakochałam się w niej, kiedy tylko ją zobaczyłam i wiedziałam, że musi być moja.

P.S na tronie jest jeszcze trochę ciemniejsza :)

4. Lustrzane okulary pilotki- kolejny pożądany gadżet w tym sezonie . 

   Wiadomo, jak słońce i plaża to muszą być okulary. Postawiłam na modne lustrzane szkła- nie mam jeszcze takich w swojej kolekcji, dlatego ciekawi mnie jak będę w nich wyglądać.




5. Zestaw kilku złotych bransoletek z zawieszkami.

   Uwielbiam biżuterię, mam jej pokaźną kolekcję- ta bransoletka podkreśli opaleniznę i będzie pasowała do wielu stylizacji.



Ciężko było coś wybrać- mały wybór- źle, duży wybór- jeszcze gorzej :) Starałam się skomponować zestaw uniwersalny i wygodny, żeby spokojnie założyć go na plażę, ale także na spacer po nadmorskiej części miasta. Jedyna biżuteria jaką postanowiłam dobrać to bransoletka- lubię ozdoby, bez nich czuję, że mój strój jest niepełny. Ładne kolczyki lub bransoletka dodają uroku całej stylizacji. Spokojnie, po tej bardziej oficjalnej będę zakładać dłuższe sukienki :)  Co myślicie o takim zestawieniu? Wpadło Wam coś w oko?



Aktualnie na ich stronie trwa wyprzedaż
Zaful bandage bikini Summer 2017 Promotion  
(klik)



na hasło:
ZafulChen
otrzymacie zniżkę :)

30 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mój styl wszystko piękne :) sukienka cudna i bransoletka boska ty to kochana masz gust :)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe rzeczy wypatrzylas , na bank Ci sie przydadza w pazdzierniku <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie dobrane dodatki:) sukienka oryginalna znakomita na plażę

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie dobrane dodatki:) sukienka oryginalna znakomita na plażę

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka i okulary to dla mnie bomba idealne w wakacyjny klimat, swobodnie a jednocześnie festiwalowo

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ta sukienka, super wzór! Ale nie kupiłabym ubrania z poliestru, szczególnie na lato :( Wolę lekkie sukienki z bawełny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie ok :) kilka poliestrowych mi się sprawdziło- a tej nie mogłam się oprzeć :)

      Usuń
  7. Fajny zestaw- idealny na taką podróż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku ta sukienka bardzo mi się podoba uwielbiam takie wzory na ubraniach <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś :)
    Życzę Ci zdrowia i żebyście już mogli wyjechać!
    Obserwuje i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) też z chęcią już bym wyjechała :)

      Usuń
  10. Śliczne te cudeńka :) Z ciekawości weszłam na strony :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak9ej właśnie torby szukam na nasz wyjazd. My ruszamy w świat w sierpniu

    OdpowiedzUsuń
  12. aaaa miałam nie robić zakupów...no cóż :D mówi się trudno

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw na plażę <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealne dodatki na stylowe wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak jak mówisz, torebek i butów nigdy zawiele. Sukienka jest naprawdę śliczna. Okulary też są super *,*

    http://staypositivebypaulen.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię Zaful, mają fajne ubrania :) Poklikałam Ci :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten koszyczek razem z sandalami to idealny zestaw na lato.

    OdpowiedzUsuń
  18. Coś mi się wydaje, że połączenie tych wszystkich elementów da w rezultacie super stylizacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo torba mi się spodobała z chęcią bym taką zakupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te bransoletki, to bardzo fajny, iście letni dodatek do stylizacji :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Sandałki i bransoletka bardzo mi się podobają zwłaszcza, że pasowałyby idealnie do każdej letniej stylizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba sobie zamówię tą torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Poklikane :) super bizuteria i ta torba

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger