Aloe Vera Baby krem do twarzy dla dzieci LR

Ostatnio coraz częściej słyszy się o kosmetykach z dodatkiem Aloesu, wszyscy zachwalają je za uniwersalność i szybko zauważalne efekty. Kiedy okazało się, że mogę mieć krem z dodatkiem tej rośliny, nie wahałam się i wybrałam 
Aloe Vera Baby krem do twarzy dla dzieci 
LR Health & Beauty 
50ml


zawiera 40% czystego żelu aloesowego
przeznaczony głównie do pielęgnacji wrażliwej skóry dzieci i niemowląt
 naturalnie chroni i nawilża skórę
nie zawiera składników alergizujących (parabenów, olejów mineralnych)

Aloes?

Pochodzi z Półwyspu Arabskiego i Afryki; jego dobroczynne właściwości docenili już starożytni wykorzystując go w medycynie i kosmetyce. 
Jest w nim ponad 75 substancji odżywczych, prócz tego 200 składników aktywnych, 20 minerałów, mikro i makroelementów – sole sodu, potasu, fosforu, magnezu, wapnia, cynku, miedzi, 18 aminokwasów oraz 12 witamin – A, B1, B2, B3, B6, C, E i K, nienasycone kwasy tłuszczowe (linolowy, linolenowy, stearynowy).
Stwierdza się, że:
-Natychmiast skuteczny po zaaplikowaniu na ciało; dociera w głąb tkanki i pobudza komórki do odbudowy,
-Redukuje stany zapalne oraz rozszerzone naczynka krwionośne,
-Doskonale nawilża i tonizuje skórę,
-Działa przeciwzapalnie, bakteriobójczo, przeciwbólowo na naskórek,
-Dostarcza witamin, zawiera szeroki zestaw minerałów,
-Aktywuje systemy obronne organizmu,
-Wspomaga odnowę komórek,

W przypadku kosmetyków, aby były skuteczne zawartość aloesu musi wynosić min. 30%
Ważne jest także żeby producent używał do wyrobu żelu aloesowego, a nie proszku, który ma gorsze działanie.
Firma LR Health & Beauty korzysta z żelu aloesowego barbadensis Miller (aloes zwyczajny – Aloes Vera). Niezależny instytut badawczy Dermatest w swoich testach pod kątem tolerancji skórnych ocenił serię Aloe Vera na 'bardzo dobry'.



Na ten moment mogę stwierdzić, że krem bardzo ładnie, delikatnie pachnie.
Opakowanie to tubka, dzięki której bardzo łatwo się go dozuje. Aplikacja nie przysparza problemów; krem się bez problemu nakłada i dosyć szybko wchłania- co przy pielęgnacji małego dziecka jest kluczowe. Po użyciu pozostawia delikatny film, a skóra jest nawilżona.
Mój mały tester jeszcze jest 'w drodze' więc na dokładniejsze testy przyjdzie czas. Aktualnie jestem na TAK!
Jeśli sami jesteście zainteresowani tymi kosmetykami to polecam Wam:

Mają naprawdę szeroki asortyment, a dział obsługi klienta służy pomocą :)



30 komentarzy:

  1. Bardzo lubię kosmetyki z dodatkiem aloesu, ale nic nie zastąpi naturalnego aloesu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) ale nie każdy chce/umie się z nim obchodzić- dla takich osób są 'gotowce' 😉

      Usuń
  2. A ja nie lubie tego zapachu :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma zapachu typowego dla aloesu- coś jak dziecięce kosmetyki- ale jest przyjemniejszy, mniej słodki :)

      Usuń
  3. również mam podobny produkt i lubię go dla mojego dziecka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja unikam kosmetyków z aloesem ze względu na uczulenie. Chociaż ostatnio stosowałam szampon z nim i było spoko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt :)
    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie spotkałam się z kremem z aloesem dedykowanym dla dzieci, chętnie go wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja chętnie wypróbuję bo na sobie. Mam wrażliwą cerę i wszystko mnie drażni. A ten krem ma wszelkie właściwości, których szukam w kosmetykach. Przetestuję na sobie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobra rzecz. Ja ostatnio kupiłam sobie żel Jason z zawartością aloesu 98 procent, użyłam go na ogolone nogi i jestem zachwycona tym, jak mi je ukoił! Cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny ten krem. Moja córka ma bardzo delikatną skórę. Muszę wypróbować na nas

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam, ale lubię produkty z aloesem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda i zapowiada sie ciekawie. Możliwe że się za nim rozejrzę , bo lubimy aloes w produktach pielęgnacyjnych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. aloes to życie! uwielbiam wszytko co z nim związane!
    będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz do mnie http://pluukasiewicz.blogspot.com/2017/06/dzien-ojca-z-glantier.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Super test :) Musimy sprawdzić go na sobie ^^ Prezentuje się naprawdę kusząco :D Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy wczesniej nie słyszałam o tj firmie, ale czas to zmienic

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna propozycja. Wlasnie szukam kremu dla moich dzieciakow

    OdpowiedzUsuń
  16. nie słyszałam o firmie, muszę się z nią bliżej zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aloes zawsze kojarzy mi się ze świeżością i mega nawilżenie ;)) WWW.RINROE.COM

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham Aloes! Mam z niego mnóstwo kosmetyków :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. A do mnie pomimo tego aloesu jakoś nie przemawia

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam kosmetyki z aloesem.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam aloes, mam go pełno w domu w postaci mydła :D

    OdpowiedzUsuń
  22. super blog, zostaje na dłużej! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam kosmetyki z aloesem.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapach w tego typu kosmetykach jest dla mnie bardzo istotny, więc dobrze, że ten ładnie pachnie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. kosmetyki z ekstraktem z aloesu są cudne! Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie używałam nigdy, ciekawa jestm działania.

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger