Freedom Professional London *Be free to make up*





Uwielbiam kolorowe kosmetyki- chyba jak każda z nas :) w moich kosmetyczkach (tak jest ich wiele) królują szminki, błyszczyki i pomadki. Cienie do powiek pojawiają się tam niezwykle rzadko- po prostu makijaż oczu opierałam głownie na kresce...dopóki nie pojawiła się ona: 


wolność makijaż

Pro Artist Pad - Studio Go (Pink)


Wolność Makeup Artist Pad Pro Londyn - Studio Go (Pink) - kliknij, aby zobaczyć powiększenie
Słów kilka o producencie
Zespół TAM Beauty (należy do nich m. in. Freedom i Revolution oraz wiele innych) działa na rynku od 27 lat; są to brytyjskie kosmetyki kolorowe, a także do pielęgnacji włosów i skóry o zasięgu globalnym. Dewizą firmy jest dostarczanie wysokiej jakości produktów w przystępnych cenach do klientek z całego świata.
Samodzielnie produkują oferowane marki z najwyższej jakości składników i 100% pasji.
Co ważne
żadne z ich kosmetyków nie są testowane na zwierzętach.
Freedom make up London miała swoją oficjalną premierę na naszym runku w czerwcu 2015r.

Paletę udało mi się wygrać w konkursie i tak leżała czekając na swoją kolej, jednakże ostatnie uroczystości rodzinne skłoniły mnie do wyciągnięcia jej z opakowana.
W opakowaniu przypominającym notes i zapinanym za pomocą elastycznej gumki, 
mamy 32 cienie do powiek, 2 bronzery, róż i rozświetlacz- czyli cały potrzebny zestaw.


Jestem zachwycona jakością cieni: nie osypują się, mają dobrą pigmentację,
nie zbierają się w grudki na powiekach- pomimo wysokich temperatur.
Co najważniejsze, nie rozcierają się- więc jeśli rano zrobimy sobie smokey eyes to do wieczora będzie ono widoczne- cienie nie zleją się w jedną wielką plamę.
Bronzer przyzwoity- dzięki niemu konturowanie jest bardzo łatwe, nie jest bardzo ciemny więc będzie pasował większości z nas.
Róż na twarzy przybiera bardzo naturalny odcień- nie wyglądamy jak w masce.
Rozświetlacz delikatnie rozjaśnia akcentowane fragmenty, więc nawet  początkującym nie sprawi problemów.
Jedyny minus palety to jasne cienie, które posiadają słabszą pigmentację i żeby było je faktycznie widać trzeba nałożyć 2-3 warstwy.
Wieczorny demakijaż nie przysporzy nam problemów- wystarczy mleczko i wacik; wszystko ładnie się zmywa.



Jestem zadowolona z efektów, teraz poświęcam dużo więcej czasu na makijaż oczu; do kredki i tuszu dołączyła paleta :)
Aktualnie Pro Artist Pad Studio możecie dostać za 48,19zł ! (standardowo 72.31zł) +przesyłka (klik)
 Dodatkowo jeśli zrobicie dzisiaj zakupy dostaniecie torbę:

DARMOWE Tajemnica Bag kiedy wydać ponad € 35


Jeśli interesują Was inne produkty Freedom to dostępne są 
tutaj:


24 komentarze:

  1. Przyjemna dla oka paleta barw.

    @bookiecik

    OdpowiedzUsuń
  2. Paleta zajefajna. Oj przydała by sie taka

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory wyglądają na bardzo ładne i tylko to mogę ocenić, bo niestety się nie znam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam palety do makijażu, ale ciężko trafić na taką żeby wszystko mi pasowało ;( byłam na ich stronie- mają dużo interesujących produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cieni zbytnio nie używam !! taka ilość w jednej paletce to mnie za dużo, ale kolory ładne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna paletka :) ja niestety na co dzień nie maluję się cieniami. Jak wstaję do pracy to każda minuta jest cenna i makijaż robię w 5 minut :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że odcienie przypadłyby mi to gustu!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzi mi sie podoba. Moje kolorki

    OdpowiedzUsuń
  9. Cena kusi a paleta kolorów idealna dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ta paleta :) kolorki sliczne

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, śliczne kolorki ;) jest w czym wybierać
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna paleta. Właśnie takimi odcieniami się maluje, więc muszę się za nia rozejrzec

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa paletka. Wszystko w jednym

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super paleta! Niekotre kolory sa mega!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nawet nieźle napigmetowane, niektóre kolorki są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolory idealne dla mnie. Podejrzewam, 2 brązy i czerń szybko bym "wymalowała". ;) rozejrzę sie za paletą tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem wlasnie przed kupnem paletki i byc moze zdecyduje się wlasnie na tą. Dzięki za post !

    OdpowiedzUsuń
  18. Najlepsza firmą jak dla mnie jest kryolan nic ich nie przebije :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Paletka jak się patrzy ;) Ładne kolory, nie duża bardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolorystyka tej palety jest bardzo w moim stylu ;) Lubię odcienie brązu i beżu :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger