Fotobum i fotoMagnesy


Korzystając z okazji, że jestem w odmiennym stanie wybraliśmy się na profesjonalną sesję fotograficzną do Państwa Dytwińskich (klik) spod Wrocławia (swoją drogą polecam!! Bardzo mili ludzie, z dużym zapleczem w formie plenerów i rekwizytów- na wybrane przez nas zdjęcia czekaliśmy ok. tygodnia! od sesji). 
Posiadając już zdjęcia tym razem także stwierdziliśmy, że warto je wyeksponować
i się nimi 'pochwalić', tym razem znowu nas nie zawiodło

০ fotoMagnesy   fotoPamiątki  fotoPlakat ০ fotoDekoracje fotoNaklejki ০ fotoPocztówki  fotoStojak  fotoBox


Testowaliśmy już fotoPlakat (wpis), którym wszyscy nasi znajomi są zachwyceni,
jest spersonalizowaną ozdobą naszego salonu :)
Tym razem wybór padł na fotoMagnesy (7,5x9,5cm), które wyglądają jak zdjęcia z Polaroida i mogą posłużyć jako prezent. Są dosyć cienkie, dobrze trzymają się powierzchni i wzbudzają niemałe zainteresowanie.
Magnesy  także tworzymy w kreatorze na stronie producenta- niestety tutaj możemy korzystać tylko z wersji na komputer.
Zdjęcia wychodzą troszeczkę ciemniejsze niż w rzeczywistości więc dobrze wybrać te jaśniejsze lub po prostu rozjaśnić je w jakimś programie (ja tego nie robiłam), wszystko wykonane jest jak zawsze z największą dbałością o detale. 






Na złożone zamówienie czekałam ok 4dni (etap produkcji i wysyłka paczki).
Magnesy przychodzą w papierowej kopercie, przed ewentualną wilgocią zabezpieczone są foliową zaklejaną kopertą, do której są wsadzone. Do każdego zamówienia dostajemy też zestaw naklejek, które pomogą nam w personalizacji zdjęć oraz kod rabatowy w kwocie 5zł!

Jestem zachwycona 💚:
jakością
terminem obsługi
ceną (19,90+przesyłka 10zł) za 16szt.
kontaktem
możliwością śledzenia przesyłki


Teraz nasze zdjęcia dekorują połowę lodówek naszych znajomych i rodziny (może dzięki temu niektórzy będą trzymać dietę) 😉


Jeśli chcecie wywołać swoje własne wspomnienia

to mam dla Was 10% zniżki na wybrany produkt :)

20 komentarzy:

  1. Też miałam możliwośc zamówienia tych magnesów. Są śliczne. Mają jednak jeden minus. Wolałabym gdyby były śliskie jak typowe magnesy na lodówkę- myślę, że na pewno druk byłby wtedy trwalszy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam właśnie o zakupie czegoś takiego, więc rabat na pewno się przyda 😊 a 'odmiennego stanu' gratuluje, sama niedawno też w takim byłam ☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chociaż już odliczam dni do końca :D

      Usuń
  3. Myślę o zrobieniu foto-albumu właśnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądają - świetny pomysł na prezent!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam te magnesy. Rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  6. Magnesy świetnie prezentują się w przedpokoju na ścianie pomalowanej farbą magnetyczną :) polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak skończę kuchnie to planuję jedną ścianę pomalować farbą magnetyczną 😉

      Usuń
  7. Rowniez posiadam te fotomagnesy. Bardzo sie moim dzieciom podobaja ❤ pozdrawiam.
    Polybilam Twoj fp. Zapraszam do siebie:
    http://ewuczkarecenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne są. mam fotomagnesy i pięknie ozdabiają mi lodówkę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mam i je uwielbiam! ozdabiają moją lodówkę

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam i jestem zadowolona, chociaż dwie syn z łatwością zniszczył :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda super😀 świetna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  12. Te magnesy że zdjęciami to naprawdę fajna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie zdjęciowe magnesy mogą być super prezentem dla rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To jest super pomysł, u nas zadowoleni

    OdpowiedzUsuń
  15. O masz i magnesy! :D Do mnie niedawno dotarły i są boskie! :D

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger