LIPCOWE NOWOŚCI I ZAPOWIEDZI WYDAWNICTWA PSYCHOSKOK






Dostaliśmy zestawienie lipcowych nowości wydawnictwa Psychoskok (klik) 
z  dostępnych książek najbardziej zainteresowały nas dwie propozycje:


Osobliwość ciszy – Alicja Masłowska-Burnos (klik)
Data premiery: 10.07.2017 
Kategoria: thriller psychologiczny


Opis:
„Osobliwość ciszy” jest ostatnią częścią z entuzjazmem przyjętej przez czytelników „Trylogii ciszy”.  W tej odsłonie Masłowska-Burnos dzieli czas fabularny na dwie części, na przeszłość i teraźniejszość, co zdecydowanie buduje napięcie, a fabuła wciąż zachowuje swój logiczny przebieg i spójność narracji.
Początkowo w prologu poznajemy kilkunastoletnią Majkę, która jest po tragedii rodzinnej, co rzutuje na całe jej dorosłe życie, skomplikowaną naturę i postępowanie. Następnie mocno rozbudowany zostaje wątek osadzony w Opolu, w latach zanim Karewicz zaczęła pracę dla „Medicalu”. Poznajemy mechanizm działania układów i korupcji, napędzającej się niczym niezahamowaną pychą i bezkarnością Lenkiewicza i jego kompanów. Wszystkie elementy układanki zaczynają w przerażający sposób do siebie idealnie wręcz pasować, skłaniając tym samym do poważnej refleksji. Parę kochanków czeka niebezpieczeństwo oraz bardzo trudne doświadczenia…
Wątek sensacyjno-kryminalny mocno rozbudowany, a elementy pięknych choć czasami trudnych miłosnych opisów, idealnie w niego wkomponowane.

Rachunek obcego sumienia – Mirosław Prandota (klik)
Data premiery: 14.07.2017 
Kategoria: sensacyjna powieść historyczna


Opis:
„Rachunek obcego sumienia” to pewnego rodzaju spowiedź bohaterów, jak również próba rozgrzeszenia oprawców, z rąk których ginęły ich najbliższe rodziny. Wojna nikogo nie oszczędziła, bo ci, którzy ją przeżyli zmienili się na zawsze. Bohaterowie ukazani w powieści pochodzą z zupełnie innych warstw społecznych. Poniekąd nigdy się nie spotkali, nawet nie wiedzieli o swoim istnieniu, a jednak los w pewien sposób łączy ich ze sobą. Jeden z bohaterów książki do okresu wojny odnosi się z sarkazmem. Czuje pogardę zarówno dla Niemców, którzy jako pierwsi wkroczyli na teren wsi, ale również dla Rosjan, którzy chcieli „naprawiać szkody”, tworząc nowoczesne „kołchozy”, budując spółdzielnie i bloki. Drugi, uczony profesor, próbuje wszystko wytłumaczyć w sposób naukowy, natomiast trzeci, potomek szlacheckiej rodziny Millerów widzi tylko zasługi narodu niemieckiego, a przede wszystkim swojego stryja, który był dowódcą SS.
Jednak „Rachunek obcego sumienia” to nie tylko powieść o tematyce czasu wojennego, ale również poruszająca ważniejsze, nadziemne wartości, takie jak poszukiwanie własnego „ja”, zrozumienie tego, kim naprawdę się jest i skąd się pochodzi. Dla kogo tak naprawdę jest ważne, gdzie się urodziliśmy i jakiej jesteśmy narodowości? Dawniej mogliśmy za to zginąć, a dziś nie ma to najmniejszego znaczenia. Książka w dość łagodny sposób, ukazując trudne czasy wojenne - głównie dzięki opowieściom starego człowieka z Czarnego Lasu, pomaga zrozumieć, w jaki sposób ludzie próbowali przetrwać wszystkie wydarzenia dziejące się wokół.



Kilka słów o wydawnictwie

Wydawnictwo Psychoskok powstało w 2011 jest dzieckiem Agencji Reklamowej Mediakon. Bazują na wieloletnim już doświadczeniu w segmencie reklamy multimedialnej i katalogowej. Wydawnictwo , współpracującej od 6 lat z Grupą24h. 
Współpracuje z czołowymi dystrybutorami rynku księgarskiego w Polsce (np. Azymut, Motyle Książkowe), dzięki którym możliwa jest sprzedaż książek w kilkuset księgarniach (również w sieciach handlowych), stacjonarnych i internetowych. Bezpośrednio zaopatruje także indywidualne księgarnie w dużych miastach, a aktualnie tworzy własną sieć dystrybucji książek.


Co powiecie o nowościach, macie takie same typy jak my czy inne? :)

Zapraszamy do odwiedzin wydawnictwa

29 komentarzy:

  1. Ciekawy opis zachęca do czytania, gdym czytała takie rodzaje ksiażęk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio nie mam w ogóle czasu na oddanie się książkom :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią przeczytałabym ten "rachunek obcego sumienia"

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam romanse!Ale te książki super się zapowiadają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię, ale M już mniej :) jeśli jakieś będą mieć 'na wydaniu' z chęcią przeczytam :)

      Usuń
  5. Ajjj ogólnie do książek mnie nie ciągnie, ale może kiedyś się przekonam do nich.
    Pozdrawiam lailaxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam czytać, jednak mam stanowczo za mało czasu.
    Jak moje dzieci już śpią- to sama padam i nie mam siły :(

    OdpowiedzUsuń
  7. dodaje do listy "do przeczytania"

    OdpowiedzUsuń
  8. pewnie będą ciekawe... Szkoda że nie mam czasu czytać

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieje, że n9ebawem będę mogła nadrobić zaległości w czytaniu

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju, ja tak dawno nic nie czytałam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Rachunek obcego sumienia ciekawie sie zapowiada. Dodaje na maja liste czytelnicza!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rachunek obcego sumienia ciekawie sie zapowiada. Dodaje na maja liste czytelnicza!

    OdpowiedzUsuń
  13. Sensacyjna powieść historyczna może być ciekawa! Zostaje czekać do premiery👍

    OdpowiedzUsuń
  14. Rachunek obcego sumienia mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio czytamy ,,poradnik dla dziewczyn : jak nie zostać zołzą,, i zapowiada się naprawdę ciekawie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś czytałam -jak zostać zołzą😂 czasy się zmieniają 😁

      Usuń
  16. Rachunek obcego sumienia - na pewno przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mimo, że nie czytam wielotomowych powieści to zainteresowała mnie recenzja, tło historyczne wojny i poszukiwanie ja - to dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Już jest pewne- leci do nas "Rachunek obcego sumienia" :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety do książek mnie nie ciągnie, ale może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj niestety zupełnie nie są to moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy tytuł brzmi ciekawie. Muszę przeczytać. Fajnie minimalistyczne zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
  22. To mogłoby być bardzo ciekawe, nurtują mnie takie książki i później całymi dniami siedzę i się nad nimi zastanawiam.
    Sama ostatnio przeczytałam "Światło, które utraciliśmy" i jestem zachwycona, może Ci się spodoba, wpadnij na recenzję, jak będziesz miała chwilę czasu :)

    sunreads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. nic nie znam z tych pozycji. i nie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger