Achae- naturalne peelingi do ciała....



Ostatnie upały świadczą o tym, że wielkimi krokami zbliża się lato 😎
Zaraz zaczniemy zakładać coraz krótsze spodenki i spódniczki.
Część z nas ma teraz ostatnią szansę żeby przygotować swoje ciało.
Nie ma kobiety, która nie marzy o gładkiej, jędrnej i nawilżonej skórze.
Ja znalazłam szybki i przyjemny sposób, a z pomocą przyszło mi


Producenci zapewniają, że przebyli cały świat w poszukiwaniu czystych i naturalnych składników. Specjalnie dla nas przywożą:
kawę z afryki,
różową sól z Himalajów 
i
najbogatsze olejki z Indii.
Achae nie stosuje parabenów, środków konserwujących,
sztucznych: olejów, zapachów- tylko naturalne składniki

Wszystkie produkty są ręcznie wytwarzane i nie testowane na zwierzętach,
a opakowania biodegradowalne.


Z chęcią weszłam do świata Achae by spróbować natury, całej gamy wybrałam 
peelingi do ciała:
-solny peeling pomarańczowy,
-cukrowy peeling z zieloną herbatą,
-kawowy peeling waniliowy,
-kawowy peeling kokosowy,

dostępne jeszcze:
-pomarańczowy peelig kawowy,
-limonkowo-grejfrutowy peelig solny,

Dostępne w opakowaniach po 50 lub 200g- ja wybrałam te 1-sze.



Udało mi się przetestować:

kawowy peeling kokosowy 
główne działanie: wygładzenie
Skład:
Sodium Chloride, Cocos Nucifera (Coconut) Oil,
Sucrose Coffea Robusta Seed Powder

Działanie:
olejek kokosowy: odżywienie
kawa: redukcja niedoskonałości,
brązowy cukier: złuszczenie martwego naskórka,
różowa sól himalajska: odmłodzenie i ujędrnienie

Torebki z brązowego papieru w środku pokryte są folią mająca na celu chronić przed przeciekaniem, wygodne zamknięcie w formie woreczka strunowego pozwala dbać o świeżość produktu.
Uwielbiam kawę, a kokos to moja miłość 💚
już od otwarcia,ogarnia nas taki aromat kokosa, że ma się ochotę go zjeść (radzę tego nie robić- w smaku nie jest dobry.....)
Peeling jest bardzo wydajny, wystarczy odrobina by wygładzić ciało. Niestety po spłukaniu z kokosa pozostaje tylko wspomnienie- za to czuć niesamowity aromat kawy- pobudzający świeży...a skóra, od razu jest nawilżona, pozostaje na niej film z olejku kokosowego.
Zakochałam się w tym zapachu i wiem, że zostanie ze mną na dłużej.

solny peeling pomarańczowy 
główne działanie: nawilżenie

Skład:
Sodium Chloride, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil,
Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Citrus Aurantium Dulcis Oil.

Działanie:
olejek kokosowy i migdałowy: odżywienie, nawilżenie, poprawienie kolorytu
olejek migdałowy: działanie przeciwzapalne,
różowa sól himalajska: odmłodzenie i ujędrnienie

Pomarańcze kojarzą mi się ze świętami, więc mam takie prywatne świąteczne SPA.
Peeling jest bardzo wydajny; wystarczy odrobina by cieszyć się niesamowitą gładkością i intensywnym nawilżeniem, skóra jest przyjemna w dotyku, a po zabiegu pachnie owocami.
Jestem zadowolona z efektu, ale moje serce skradł jego poprzednik.

Ja korzystam z peelingu raz w tygodniu, w soboty robię sobie wieczór SPA ze świecami i płynem do kąpieli, Achae rekomenduje stosowanie nawet 2-3 razy w tygodniu.
Trzeba pamiętać, że wszystkie ich kosmetyki nie mają konserwantów w składzie, więc
maja dosyć krótką datę przydatności (3-4 miesiące).
Dlatego jeśli chcemy wypróbować kilka rodzai możemy kupić mały zestaw peelingów 6x50g za 59zł.

Dwa pozostałe od razu porwała mi siostra- muszę zacząć bardziej pilnować kosmetyków podczas jej wizyt :) 


kawowy peeling kokosowy 💚

11 komentarzy:

  1. o muszę wypróbować brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Peeling solny czy kawowy robię metodą DIY, nie próbowałam jeszcze cukrowego- dlatego z chęcią go przetestuję- a ten z zieloną herbatą brzmi obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam peelingi, a Ty zachęciłaś mnie swoim wpisem do ich kupna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie pachna. cudowne są <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam peelingi :D
    Pomarańczowy na pewno cudnie pachnie :*

    Odwdzięczam się za obserwacje<3
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej marce, ani o ich produktach ale muszę przyznać że mnie zainteresowałaś :) Bardzo lubię kosmetyki, których linia składa się z kilku wariantów a nie jednego, dzięki czemu można go dostosować do swoich indywidualnych potrzeb :P Poza tym składy, są wręcz genialne ^-^

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam tej firmy, a peelingi robię sama z fusów od kawy, miód , olejek, ale może warto poznać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto- zapewniam :) naturalny skład, cudowne aromaty <3 zanim trafiłam na Achae to używałam kawy+oliwy+cynamonu :)

      Usuń
  9. Juz do mnie przemawia zwlaszcza ich naturalny sklad ❤

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger