Nie samymi wakacjami człowiek żyje, czyli....... Dekoracje do domu i WISHLISTA z BANGGOOD.COM






Jak wiadomo samymi wakacjami żyć się nie da, chociaż czasami chciałabym.
Aktualnie jestem w fazie remontu i planowania wyposażenia mieszkania.
Przeglądając sklepy z artykułami dekoracyjnymi przeraziły mnie ceny,
dlaczego jeśli coś już mi się spodoba to musi kosztować krocie?
Podczas poszukiwań udało mi się trafić do


oferującego naprawdę fajne elementy wyposażenia za ułamek ceny.
Zobaczcie w czym się zakochałam 💛

1. Kolorowy geometryczny plakat jelenia wydrukowany na płótnie
Ten wzór od jakiegoś czasu święci triumfy i zdobi, ubrania, akcesoria, dodatki,
a producenci prześcigają się w tworzeniu wzorów.
Dostępny w wymiarze 30x40cm.


2. Geometryczne świeczniki na tealighty.
Po wygładzonych i obłych kształtach przyszedł czas na geometryczne, 
trochę surowe formy. Pakowane pojedynczo.
Dostępne w wymiarze 7x7cm.



3. Kwietnik rattanowy, rower z donniczką
I chociaż absolutnie nie pasuje do mojej wizji wnętrza, to uważam, że jest uroczy :)
Widziałam go w wielu polskich sklepach, jednak cena zawrotna.
Dostępny w wymiarze 25x10cm.



Osobiście lubię dodatki, ale oczywiście z umiarem. Wszystko musi 
być estetyczne i do siebie pasować.
A jak wygląda to u Was- półki uginają się od bibelotów, czy preferujecie surowe wnętrza?

22 komentarze:

  1. Wszystko piękne, aż nie wiem co najbardziej bym chciała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko co geometryczne mi się podoba :D Ogólnie to fajny trend :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten rowerek na doniczkę, coś pięknego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne gadżety. Sama bym chętnie je i u siebie widziała

    OdpowiedzUsuń
  5. rowerek extra do zdjęć idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się takie rzeczy podobają!

    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jest ten świecznik! Chyba go sobie sprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świeczniki super i niedrogie!

    OdpowiedzUsuń
  9. mam bardzo podobny swiecznik z pepco:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten kwietnik dodaje do wishlisty

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Geometryczne dekoracje są ostatnio popularne😊 świeczniki mi się bardzo podobają!

    OdpowiedzUsuń
  13. Te świeczniki są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie to wszystko wygląda i pasuje do siebie;) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuje :)

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger