BlogoSfera Canpol babies- edycja czerwcowa









W czerwcowym w programie BlogoSfery Canpol babies do wygrania czeka aż 30 zestawów „Toys” z konikiem. Jeśli jesteś blogującą Mamą, zgłoś się (klik)!
Zgłoszenia przyjmowane są do 30 czerwca do g. 23:59. 

Co trzeba zrobić?


Zarejestrować się w  serwisie (klik) i opowiedzieć w kilku zdaniach, dlaczego to właśnie Twój blog powinien zostać wybrany. Napisać o uczestnictwie w akcji i podać link do „Blogosfery” na swoim blogu.

W każdym miesiącu spośród wszystkich zgłoszeń Jury wybiera blogerki, które otrzymują bezzwrotnie produkty do 30-dniowego testowania i napisania opinii na swoich blogach. Następnie zamieszczają link do opinii w specjalnie stworzonym miejscu w  serwisie BlogoSfery. Dzięki temu inne mamy mogą poznać ich blog oraz opinię o produktach Canpol Babies.



Więcej o programie Blogosfera: http://canpolbabies.com/pl/blogosfera

18 komentarzy:

  1. Fajnie, że tym informujesz, ja już swoje dzieci odchowałam. Chętnie, bym spróbowała, gdybym miała małe dzieci. Firma mi znana i polecę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może kiedyś to będzie temat mi bardziej bliższy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zostanę kiedyś mamą to z pewnością będę śledzić takie rozdania👍

    OdpowiedzUsuń
  4. Moze i ja powinnam sie zglosic

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zapisana, ale jakoś ostatnio się nie zgłaszałam, za to jak młodszy synek się urodził to kilka razy testowaliśmy różne rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam blogosfere canpola. Od dawna biorę udział I nie raz już testowałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. super akcja mi się nigdy nie udało

    OdpowiedzUsuń
  8. Brałam kilka razy udział, ale mi się nie udało.

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie udało mi sie nic przetestować. raz tylko konkurs organizowalam.
    powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nigdy się nie dostałam, ale może w końcu się uda.

    OdpowiedzUsuń
  11. Junior ma 134 lat, dzięki bogu już mnie ten temat nie dotyczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nam też jeszcze się nie udało moze tym razem

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger