Zawartość majowej edycji U.R.O.K.- uroda-radość-olśnienie-kobiecość

Majowe koło fortuny od ShinyBox przydzieliło mi rabat 30% na zakup pudełka; niestety nie byłam tym szczęśliwcem ze 100% zniżką... 
Mój wybór padł na U.R.O.K Inspired  By edycja XIII,; koszt pudełka to 39zł +wysyłka, możecie zamówić je TUTAJ.


Uwielbiam rozpakowywać boxy; zawsze są bardzo starannie zapakowane. Pikanterii dodaje fakt, że dopóki nie przyjdzie pudełko, nie wiemy co znajduje się w środku- coś jak prezent-niespodzianka. Dla mnie jest to pewien rodzaj rytuału; nie zabieram się do przesyłki jeśli nie mam wystarczająco dużo czasu by się nim delektować- czasami czekam cały dzień!





U.R.O.K.
 uroda-radość-olśnienie-kobiecość

Zawartość mojego pudełka:
1) O2 SKIN Tlenowy, liftingujący krem na dzień 185,00 zł/50ml
Produkt był dodawany wymiennie z Tlenowym, głęboko nawilżającym kremem na dzień oraz Skoncentrowanym serum tlenowym. 
Ma za zadanie ujędrnić i wygładzić skórę, a zawartość olei: słonecznikowego, kokosowego, ze słodkich migdałów oraz masła Shea- nawilżyć i chronić skórę przez długi czas.
-Testy rozpocznę po tym jak skończy się mój aktualny krem :)

2) Catrice Maskara Glam & Doll 16,99 zł/ 9,5ml
Maskara o głębokim czarnym kolorze, ma pomóc uzyskać efekt sztucznych rzęs. Silikonowa szczoteczka delikatnie unosi rzęsy, rozdzielając je bez sklejania i grudek.
-Naprawdę fajna, poręczna szczoteczka. Z jednej trony ma dłuższe włoski, które ułatwiają rozczesywanie zdjęć, jest dosyć twarda więc użycie jej wymaga wprawy. Podoba mi się, że pomimo, że jest nowa to na szczoteczce jest odpowiednia ilość tuszu. Przyzwoita jakość za rozsądną cenę.

3) Golden Rose Baza pod pomadkę 14,90 zł/ 3g
Bezbarwna, nawilżająca i wygładzająca baza w sztyfcie, która ma uwydatniać kolor ust i przedłużać trwałość makijażu. Zawarty Maxi-Lip wspiera syntezę kolagenu i zwiększa objętość ust.
-Wypróbowana na weselu :) Usta po użyciu są wygładzone i dobrze nawilżone. Użyta szminka, nawet jeśli ściera się podczas posiłku to zostawia delikatny koloryt. Sprawia, że pomadki nie zbierają się w kącikach ust- jak dla mnie- TAK! Fajna cena, dobra jakość.

4) Neess Pilnik odlepiany 6 w 1  5,49 zł/szt.
Dwustronny pilnik, który z każdej strony posiada 6 odlepianych pasków.
-Używany już kilkukrotnie. Przyzwoita jakość papieru- nie jest agresywny w stosunku do naszych paznokci, nie ściera się szybko, wystarczy na dłuższy czas. W cenie 1 pilnika, mamy ich ta naprawdę 6 :) bardzo przyzwoicie.

5) Efektima Serum Antycellulitowe CELLU-LIFT 28,29 zł/150ml
Kosmetyk przeznaczony do walki z 'pomarańczową skórką'. Wygładza, ujędrnia i uelastycznia skórę, poprawia jej wygląd. Bez parabenów i barwników, zawiera kofeinę, teofilinę, teobrominę i olejek z zielonej kawy.
-Pachnie bardzo przyjemnie, kawowo. Jest to mini produkt 30ml. Skóra po użyciu jest nawilżona, szybko się wchłania i nie zostawia tłustej warstwy. Nie wiem jak przy dłuższym stosowaniu, ale na razie jestem na- TAK.

6) Tutti Frutti Mgiełka do ciała 10,50 zł/200ml
Ma zapewnić błyskawiczne uczucie odświeżenia w upalny dzień. Zawartość aloesu, kwasu hialuronowego, owocowych ekstraktów oraz witamin A, E i F.
-Trafiła mi się o zapachu Tutti frutti z efektem rozświetlenia. I tu uczciwie powiem- NIE!
Mgiełka ma strasznie mdły zapach, więc u mnie jest to wątpliwa jakość odświeżenia. Drobinki są prawie niezauważalne na skórze- może gdybym była mocniej opalona to efekt byłby lepszy. Skóra po użyciu jest nawilżona, ale to efekt krótkotrwały.

7) Bioteq Kojący sztyft po ukąszeniach owadów 14,50 zł/5,5g
Produkt był dodawany wymiennie ze Sztyftem ochronnym przeciw otarciom.
Ma za zadanie łagodzić świąd i pieczenie. Składniki aktywne, zawarte w sztyfcie przyjemnie chłodzą i łagodzą ukąszone miejsca. Antybakteryjny i regenerujący.
-Używałam dopiero raz, ale sezon 'na komary' dopiero się zaczyna. Faktycznie chłodzi ukąszone miejsca i sprawia, że przestajemy odczuwać swędzenie. Na razie podoba mi się.

8) Nees Oliwka do manicure hybrydowego Mani oil Lilac 6,77 zł/8ml
Zaskoczenie. Próbka 5ml, której nie ma na dołączonej liście :)
Oliwka przeznaczana do wykańczania manicure hybrydowego. Nawilża i regeneruje skórę dłoni czyniąc ją jedwabiście gładką. 
-Bardzo przyjemnie pachnie. Jest to kropka nad i przy wykańczaniu manicure. Uczciwie nawilża skórki, dosyć szybko się wchłania- ale trzeba uważać na odzież, gdyż może ją zabrudzić. Jestem na: TAK!








Jeśli jednak nie bawią nas niespodzianki i chcemy mieć pewność za co płacimy to możemy zamówić edycje z poprzednich miesięcy (o ile są dostępne).

29 komentarzy:

  1. Mgiełke owoc do ciała posiadam i jestem również na Nie. Zaciekawiona jestem natomiast bazą pod plomatke i pilniczkiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. zaciekawiła mnie baza pod pomadkę z Golden Rose

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale niesamowita paczka !! uwielbiam takie i z chęcią zamówie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem zwolenniczką takich boxów, bo jednak często są w nich produkty ogólnodostępne, które sama mogłabym sobie kupić, wolałabym jakieś niespotykane perełki, nawet w postaci próbek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jednej strony masz rację, a z drugiej...ciężko byłoby mi kupić krem za 160zł 'na próbę'- a tu mam go w zestawie za ułamek ceny 😉

      Usuń
  5. Mnie jakoś te pudełka nie kręcą ;) Jednak wolę kupić pojedyncze sztuki kosmetyków, które naprawdę mnie interesują ;) Takie boxy to dobre rozwiązanie dla osób, które lubią testować nowe kosmetyki, ja do takich nie należę ze względu na skłonności do alergii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie najbardziej kręci ta nutka zaskoczenia 😉
      U mnie co najwyżej kończy się swędzeniem 😂

      Usuń
  6. całkiem przyjemna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz co...od zawsze marzyłam, żeby zamówić sobie takie pudełeczko i chyba to zrobię, chociaż wolałabym dostać same kosmetyki do pięlęgnacji :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz przejrzeć wcześniejsze edycje i zamówić to co Ci odpowiada -o ile jest dostępne 😉

      Usuń
  8. miałam jedno takie pudełeczko są świetne i ta ekscytacja z otwierania go :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już wiem co kupię mamie na urodziny! Oby odwdzięczyła się tym samym ☺️ Fajny pomysł na prezent dla kogoś lub dla samej siebie.
    WWW.RINROE.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie odważyłam się zamówić pudełka. W sumie lubię niespodzianki, ale jakoś nie miałam okazji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze możesz kupić poprzednią edycję- naprawdę się opłaca :)

      Usuń
  11. Mgiełka i baza pod pomadkę mnie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawartość bomba. Też bym lubiła takie boxy

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny box. Preparat po ukąszeniach owadow by sie przydal.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie zawsze ciekawią boksy :) uwielbiam niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dla mnie wszystko spoko oprócz tej mgiełki z tutti frutti ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciągle przekonuje się do boxów, być może wkoncu je kiedys zamówię

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mi padło na 30% ale tym razem nie zakupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Taki sztyft po ukąszeniu by się przydał, bo to ostatnim spływie kajakowym człowiek tylko chodzi i się drapie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Z O2 SKIN mam serum tlenowe, jest niesamowite!

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger