Plus size fringe bikini Wishlist- czyli co można znaleźć w Rosegal





The search for holiday sets continues .... This time complete my Holiday suitcase I hit on



And the sale of swimwear
This may not be the scope of my research, but they are so great that I decided to show
them to you. Every woman wants to have nice clothes.


Poszukiwań wakacyjnych zestawów ciąg dalszy.... Tym razem kompletując moją 
wakacyjną walizkę trafiłam na ROSEGAL i wyprzedaż strojów kąpielowych PLUS SIZE.
Nie jest to może zakres moich poszukiwań, ale są tak świetne, że postanowiłam Wam je pokazać.
Każda kobieta chce mieć ładne ubrania.




1. Halter Bandeau Underwire Fringe Plus Size Bikini - Yellow - 2xl
Sunny color emphasizing the tan
Słoneczny kolor podkreślający opaleniznę.
(click)




2. High Waist Halter Fringe Plus Size Bikini - 3xl
Lovely cherries catch attention.
Urocze wisienki przykuwają uwagę.
(click)





Unfortunately swimsuits avaiable from size 46.
True, cute?

Niestety stroje dostępne od rozmiaru 46.
Prawda, że urocze?

24 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądają te kostiumy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielka szkoda ze same duze rozmiary , bo mimo mojego 38 z chęcią zakrylabym brzuszek tymi frędzlam. Swietne te stroje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielka szkoda ze same duze rozmiary , bo mimo mojego 38 z chęcią zakrylabym brzuszek tymi frędzlam. Swietne te stroje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że takie duże bo są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to raczej z tych minus size 😉 Ale jak ostanio zamówiłam spodnie na Risegal rozmiar L to sie poczułam ja plus size hahah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak- jak sprawdzam tabele rozmiarowe to jest różnie nawet 2xl 😂

      Usuń
  6. 2 super !! Bardzo mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety propozycje nie dla mnie bo ja raczej z tych mniejszych ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe te bikini, ja jednak zamawiam te w rozmiarze S, lub M :D
    Sklep bardzo lubię, mają bardzo szeroki asortyment i niskie ceny :)
    Obserwuję! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Plus size to zupełnie nie moja bajka, ale chętnie obejrzałam twój wpis. Co najbardziej mnie zdziwiło? Że to nie są stroje byle jakie, takie jak wszystkie. Na ogół ładne i fantazyjne stroje są dla osób szczupłych a tu proszę o dla nieco większych kobiet można znaleźć coś naprawdę fajnego. Te stroje są super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja też nie :) ale są tak świetne, że warto je pokazać :)

      Usuń
  10. Bardzo ciekawe kostiumy, i ten żółty i w wisienki bardzo mi się spodobał :D Co prawda nie jestem plus size, ale to nie oznacza, że nie mogłabym kupić podobnego :P Poklikałam w linki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne choć szkoda że same duże :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne te stroje. Fajna jest ta stronka bo ja już kiedyś tam zamawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie do końca moje klimaty, chociaż rozumiem, że wybór bikini plus size może być problematyczny. Wydaje mi się, że te frędzelki jednak dodatkowo przykuwają uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Są piękne ! Poza tym bardzo dobry pomysł na stroje kąpielowe też dla tych bardziej puszystych pań ,idealnie podkreślają kobiece kształty 💕

    OdpowiedzUsuń
  15. Super te stroje są. Bardzo podoba mi się ten pomysł z frędzlami, oryginalnie✌

    OdpowiedzUsuń
  16. cos dla mnie, ale poki co stroj dwu czesciowy odpada.

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger