Dermo Future Precision- Kuracja uszczelniająca naczynka z witaminą K

Dzięki Twoje Źródło Urody miałam okazję przetestować innowacyjny produkt z

 Dermo Future Precision- Kurację uszczelniającą naczynka z witaminą K
20ml


Znalezione obrazy dla zapytania DERMOFUTURE, KURACJA DO TWARZY USZCZELNIAJĄCA NACZYNKA Z WITAMINĄ K, 20ML skład


Najwyższe możliwe  stężenie witaminy K
1% (w aptekach dostaniemy tylko jeszcze jeden taki produkt) szybko łagodzi i zmniejsza nasilenie zaczerwienienia skóry oraz widoczność rozszerzonych naczynek.
Kuracja zawiera unikalne składniki z intensywnymi właściwościami regenerującymi i kondycjonującymi skórę- uszczelniają i wzmacniają ścianki naczynek krwionośnych, zapobiegając ich nadmiernemu rozszerzaniu i zmniejszają ich widoczność.
Witamina K redukuje zaczerwienia i zasinienia,  a olej arganowy optymalnie odżywia, ujędrnia i uelastycznia naskórek.

Działanie rekomendowane przez producenta:

wzmocnienie i uszczelnienie ścianek naczyń
zmniejszenie widoczności naczynek krwionośnych
zapobieganie nadmiernemu rozszerzaniu naczynek
stymulacja procesów naprawczych
regeneracja podrażnień

Skład

Isohexadecane, Ricinus Communis (Castor), Seeed Oil, Silica, Persea Gratissima Oil, Phytonadione Epoxide, Arnica Montana Flower Extract, Tocopgeryl Acetate, Argania Spinosa Kernel Oil, Hippophae Rhamnoides Fruit Extract, Juglans Regia Leaf Extract, Parfum.


Jak już kilkukrotnie wspominałam mam problem z cerą naczynkową. Po prawie każdej zimie moja buzia jest zaczerwieniona i nie pomagają żadne preparaty- cały sezon zimowy używam kremów dla narciarzy chroniących przed mrozem i wiatrem, a pomimo to na policzkach, czy płatkach nosa potrafią popękać mi naczynka.
W tym roku z pamiątek po zimie mam jeszcze spory wykwit na łydce, który wygląda jak siniak.
Informacja, że będę testować serum bardzo mnie ucieszyła. W 20ml buteleczce z pipetką, która ma pomagać nam w dozowaniu otrzymujemy żelowe serum, które przyjemnie pachnie.
Pod palcami wyczuwalna bogata konsystencja- dosyć oleista formuła polecana jest na noc;
do wmasowania na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu, a po wchłonięciu polecane jest zastosowanie kremu nawilżającego.
Używanie serum jest strasznie przyjemne, miejsca, w których używamy kosmetyku są automatycznie wygładzone, na skórze pozostaje przyjemny film- taki jak po niektórych bazach pod makijaż.
Po kilku dniach-przeżyłam szok! Nie dość, że zaczerwienienia się zmniejszyły, zauważyłam wyraźnie wyrównanie kolorytu cery- nie pomyślcie, że zrobiłam się blada, nic z tych rzeczy.
Po około 2 tygodniach regularnego stosowania popękane naczynka wyraźnie się zmniejszyły i wyblakły- nawet te na łydce, a po miesiącu mniejsze naczynka są już niewidoczne.
Koszt serum zaczyna się od 25zł, ale uwierzcie, że warto wydać te pieniądze. Bardzo duża wydajność, sprawiła, że na razie zużyłam ok 1/3 opakowania- więc 25zł na ok 2-3 miesiące jest przyjemną opcją.
Dermo Future tworzy preparaty będące alternatywą dla zabiegów z zakresu medycyny estetycznej i dermatologii.
Zgadzam się w 100% -jeśli myślicie o zabiegu zamykania naczynek to zastanówcie się najpierw o tańszym i równie skutecznym rozwiązaniu.




Zapraszam na stronę i fanpage producenta,
może coś przypadnie Wam do gustu :)



6 komentarzy:

  1. Mam cerę właśnie naczynkową szczególnie w okolicach policzków. Muszę je wypróbować i sprawdzić na sobie :D
    Obserwuje :)
    www.in-makeup-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt! Chętnie bym przetestowała!♡ Myślę, że super by się sprawdził.
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post dear, I like it a lot ^_^
    How about follow for follow? ^_^
    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt. Chętnie bym go przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger