Pamiętniki z wakacji - Złote piaski, Bułgaria


 Cześć 😊 Niedługo część z Was będzie miała upragnione wakacje, niektórzy już mieli urlop – tak jak dla przykładu ja. Kolejny wyjazd planuję w okolicach września, ale jeszcze nie jestem pewna w 100% co do destynacji. Zapraszam na kilka zdjęć z Bułgarii- kto wie, może zapragniecie odwiedzić ten kraj? 😊 



 Bułgaria słynie z dwóch kurortów: Złote Piaski i Słoneczny Brzeg (my gościliśmy w tym pierwszym). Na pierwszy rzut oka nie byliśmy zachwyceni, zamiast promenady jest targowisko. Deptak przy plaży zastawiony jest różnej maści sklepikami, od odzieży po kosmetyki czy usługi kosmetyczne. Przyzwyczajeni do wieczornych spacerów, z dwulatkiem, którego wszystko kusi byliśmy wręcz przerażeni. Jednak okazało się, ze Olkowi do szczęścia wystarczy biszkopt lub banan i stragany przestają kusić – ważne by coś zjeść.


 Na szczęście to wszystko wynagradzają piękne plaże. Duże, piaszczyste, ze złotym (jak sama nazwa wskazuje) piaskiem. Pogoda w maju to ok 23st, dla nas idealnie- zwłaszcza, że w czasie naszego pobytu, w Polsce przez tydzień padał deszcz. Żeby w pełni cieszyć się ze spaceru warto zabrać ze sobą jakiś wygodny plecak, lub torbę – które dodadzą także trochę stylu, do naszej stylizacji. Na dłuższe wyjścia warto założyć naprawdę wygodne buty, w mojej walizce zawsze znajdzie się miejsce na jakieś lekkie obuwie sportowe.


 Wieczorem, jeśli macie ochotę wyjść na miasto, na plaży do późnych godzin nocnych czynne są beach bary. Głośna muzyka, dobry alkohol i piękne widoki, sprawiają, że ta spokojna okolica rozkwita. Myślę, że pakując walizkę warto pomyśleć o seksownym topie, jeśli obawiacie się, że wakacje all inclusive dodadzą kilka kilogramów to zawsze można zabrać ze sobą wyszczuplającą kamizelkę. Odważniejsze dziewczyny do stylizacji mogą założyć modne rajstopy i must have tego sezonu - holograficzny plecak. Żeby jednak po nocnych szaleństwach nie zaspać na hotelowe śniadanie, przyda się budzik.
 Myślę, że Bułgaria jest dobrym pomysłem na tanie wakacje. 7 - dniowy wyjazd można kupić już od 999zł/ osoba, w sklepach ceny nie są wyższe od polskich. Językiem też nie musicie się przejmować, wielu Bułgarów dobrze zna nasz kraj i mówi po Polsku. Nie zapomnijcie kupić kosmetyków i galaretek różanych na powrót – są tu bardzo popularne. Więc, gdzie się w tym roku wybieracie?




10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zastanawiam się czy części nie wydrukować :)

      Usuń
  2. Piękne widoki! Zazdroszczę :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Złote Piaski to taki moje niespełnione marzenie. Muszę się kiedyś wybrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już wyżej pisałam - marzenia trzeba spełniać :)

      Usuń
  4. Oj, na wakacjach nie byłam już 4 lata. W tym roku chciałabym odwiedzić Kamienne Kręgi w Odrach, ale nie wiem czy mi się to uda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze słyszę! 😮 fajne miejsce, trafia na listę do zwiedzania😁

      Usuń
  5. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bułgaria mi się marzyła jak jako nastolatka jeżdżąc z rodzicami nad Polskie Morze nigdy nie mieliśmy pogody i tak się stało - też się wybrałam. Na https://slonecznybrzeg.pl/ znalazłam opisy miejsc i atrakcji i w przypadku Sofii polecam wybrać się w Góry Witosza, jest mnóstwo ścieżek i osoby lubiące aktywny wypoczynek skorzystają.

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger