Lekarstwo na bezsenne noce......moje zakupy w Rosegal :)

  Moi drodzy znowu trochę nas mało na blogu, ale to przez to, że ten mały człowiek to straszny pożeracz czasu. Jeśli w końcu zasypia, to muszę się przyznać, że też korzystam z tego czasu i odpoczywam. 
Zapraszam na mały Haul z Rosegal....bo jeśli w nocy spać mi nie dane (w sumie śpię z przerwami- więc bez paniki 😅), to chociaż uprzyjemniam sobie ten okres zakupami w Rosegal!



1. Srebrne szpilki--> (klik)
Uwielbiam buty na obcasie, kiedy zobaczyłam te szpilki nie do końca byłam przekonana do tego srebrnego obcasa- wolałabym gdyby był gładki, więc leżały już dłuższy czas w koszyku. Stwierdziłam jednak, że nie mam żadnych butów (M się z tym nie zgadza), które pasowałyby na karnawałowe szaleństwa.
Szpilki są identyczne jak na zdjęciach, wierzch to srebrny materiał- nie brokat jak początkowo myślałam. Nie widać na nich kleju. Zazwyczaj noszę rozmiar 38, ale mam szeroką stopę dlatego wzięłam 39. Niestety trochę cisną mnie po bokach na wysokości palców- gdyby nie to to byłyby idealne :)




2. Sweter w typie oversize--> (klik)
Niestety jest już wyprzedany. Bardzo przyjemny materiał, w opisie z tego co pamiętam miała być to bawełna i chyba tak faktycznie jest. Nie miał wystających nitek, a koronka jest ładnie wykończona- to ta z rodzaju wzoru naszyteg na siatke. Sugerowałam się tabelą i wzięłam rozm L, jednak kiedy wrócę do swojej 'normalnej' wagi może być trochę za luźny.





3. Kapelusz--> (klik)
Zostało mi kilka monet do wykorzystania i chyba zamroczona późną godziną i pięknymi zdjęciami dziewczyn w ramoneskach i kapeluszach, zamówiłam jeden. Nie dość, że był tani, to ma 25% wełny w składzie (całkiem nieźle!).
Teraz się zastanawiam czy będę go nosić. Przyszedł trochę pognieciony, ale po rozprostowaniu od razu odzyskał swój kształt. 
 ¿Nosić? 😆



4. Kolczyki śnieżynki-->(klik
Te same kolczyki kupowałam na Ali. Są ładnie wycięte, nie czarnieją- idealne do stylizacji zimowych. Kolczyki to element biżuterii, który zawsze ubieram. Co by się nie działo, zawsze mam kolczyki na uszach :)




Jestem całkiem zadowolona, ale chyba nie powinnam robić w nocy więcej zakupów- mam wtedy głupie pomysły :)

22 komentarze:

  1. Szpilki obłędne. Kapelusz nie spodobał mi się wcale, ale jak kto lubi. Jeżeli tobie się podoba i dobrze się w nim czujesz to nos :) Poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szpilki nie moja bajka, za wysoka jestem i moge sobie pomarzyc. Kapelusze mnie krecily zawsze. Mysle nad tym. Fajny jest do calej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  3. Szpilki przepiękne, a kapelusz bardzo stylowy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. szpilki cudowne!! kolczyki i sweter tez mi się podobały a kapelusz czy nosic ? ja chyba nie byłabym taka odważna ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Szpilki cudowne, szkoda, że ja nie mogę nosić takich :(
    A taką samą bluzkę zamówiłam w jaśniejszym kolorze i ta paczka zaginęła :( :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się srebrne szpilki - mają ciekawy obcas

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakupy :) a te szpilki wyglądają przepięknie

    OdpowiedzUsuń
  8. Szpilki bardzo ładne, ale sweterek ładniejszy. Ogólnie udane zamówienie

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie szpilki 👠 są najładniejsze z tego zestawu

    OdpowiedzUsuń
  10. kapelusz super, ale nie wiem czy do ciebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szpilki wyglądają cudnie :) A kapelusz jak najbardziej nosić! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zamówiłam ten sweterek tylko w niebieskim kolorze, ale czekam na niego już hohoho i obawiam sie , ze moja paczka jednak nie dotrze.

    OdpowiedzUsuń
  13. sylwestrowo się zrobiło z tymi szpilkami :D a w kapeluszu wyglądasz pięknie

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne szpilki, tylko obcas bym zmieniła. Fajnie Ci w tym kapeluszu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi akurat takie kapelusze w ogóle się nie podobają. Wolę większe.

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger