Jesienny haul zakupowy- tym razem z Zaful

Drogie Panie :) Po raz kolejny chciałam sobie umilić tę jesienną aurę i korzystając z promocji, zamówiłam kilka rzeczy z Zaful, zobaczcie co z tego wyszło:

1. Sweter--> [klik]

Korzystając z promocji, skusiłam się na sweter w rozmiarze one size (ten miał być dla siostry). Z doświadczenia wiem, że ubrania te pasują zazwyczaj na rozmiar S-L i o ile z rozmiarem tutaj nie mam problemu, to z długością. Ten sweter także jest strasznie krótki!
Ma bardzo miły w dotyku materiał i jest naprawdę ładnie wykończony.

                     2. Sweter z wiązaniem na plecach--> [klik]

Ten także jest w rozmiarze one size, ale bardzo mi się podoba, nie jest bardzo krótki, a wiązanie dodaje mu uroku.
Ma bardzo miły w dotyku materiał, nie jest gruby, ale jest ciepły.

                                   3. Duży szal--> [klik]


Jestem strasznie zadowolona, chociaż moda na szale jest u nas już od jakiegoś czasu, dopiero się zdecydowałam. Jest wielki, miły w dotyku i strasznie ciepły. Stonowane kolory z pewnością pozwolą go dopasować do wielu stylizacji.





21 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się szal. Chętnie go zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten z wiązaniem. Jest rewelacyjny i robi furorę wśród znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szal super. A pozostale swetry mam w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie szał jest piękny i jak Tobie pasuje fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam ten bordowy sweter i dla mnie długością jest w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sie boje tych one size zamawiac. Jeden sweterek zamowilam tez one size. Wg opisu rekawki powinny byc odpowiedniej dlugosci. Szalik ma cudne kolory. Bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szał boski😊 ostatnio pizga więc akurat się przyda😊 ten sweterek z wiązaniem super! Podoba mi się najbardziej😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Też ostatnio zamówiłam szal i rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega szal! 😍 chce zamówić podobny! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiązany sweterek też mam! Tylko kolorem się różni, mam biały;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę że na ten wiązany sweterek jest teraz szał. Świetnie w nim wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  12. sweterek rewelacja! bardzo fajnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że ten sweterek z wiązaniem podbija internet.

    OdpowiedzUsuń
  14. 2 podoba mi się najbardziej xd

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger