Zakupy najlepszym lekarstwem na jesienną chandrę :)-wishlista Zaful

   W taką pogodę najchętniej zostałabym w domu pod kocem, z książką i gorącą herbatą. Aura za oknem nie nastraja pozytywnie, dlatego by nie dać się jesiennej chandrze postanowiłam umilić sobie czas przeglądając ofertę ZAFUL (klik). I chociaż pada deszcz i robi się coraz chłodniej, nie oznacza to, że my musimy wyglądać byle jak! Uwielbiam sukienki, dlatego korzystając z oferty gray v neck sweater  (klik)wybrałam kilka rzeczy, które nie dość, że pozwolą wyglądać nam kobieco to sprawią, że będzie nam ciepło.

(klik)

(klik)

(klik)


(klik)

(klik)

23 komentarze:

  1. uwielbiam szare ciuchy. sweter fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem nic dla mnie, nie lubię szarego koloru.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta sukienka z rozcięciem na nodze jest obłędna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne ubranka jeszcze żeby mieć taką figurę jak Pani z obrazka to wogle by było mega

    OdpowiedzUsuń
  5. Szary to zdecydowanie kolor dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciuchy w moim stylu, sukienki mogę przygarnąć co do jednej, sweterek zresztą też! ;D

    A co do motta, że zakupy są najlepsze na jesienne humory to zgadzam się, zakupy są tym co chyba każdej kobiecie poprawi samopoczucie! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam sie, ze zakupy najlepsze na jesien i zime 😛 sweterki sa piekne. Ich nigdy dosc. Podobaja mi sie i ta druga sweterkowa sukienka sliczna 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. sweterkowe sukienki, zdecydowanie uwielbiam, są świetne na jesień :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie sukienki świetnie się sprawdzają jesienią. Są ciepłe a pozwalają zupełnie odmienić nasz wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterek jest piękny. Lubie szare ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko bardzo mi sie podoba. Dokładnie to mój styl

    OdpowiedzUsuń
  12. Szary to moj ulubiony kolor. Mam jedna szara ki3cke z Zaful i jestem zadowolona z jakosci.

    OdpowiedzUsuń
  13. To prawda, zakupy najlepszym lekarstwem :P Wszystko mi się podoba :]

    OdpowiedzUsuń
  14. Też jestem zdania, że można ubierać się ciepło i jednocześnie kobieco:)
    z twoich propozycji podoba mi się sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko mi się bardzo podoba xd

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger