Jesienny haul zakupowy z Rosegal

  Drogie Panie :) Co mamy za oknem wszyscy widzą, buro, szaro i ponuro. Dlatego postanowiłam zabezpieczyć się w ciepłe odzienie z Rosegal, a co z tego wyszło? Zobaczcie sami:

1. Sweter--> [klik]

Korzystając z promocji, skusiłam się na sweter w rozmiarze one size. Z doświadczenia wiem, że ubrania te pasują zazwyczaj na rozmiar S-L i o ile z rozmiarem tutaj nie mam problemu, to z długością. Sweter jest strasznie krótki!

2. Bluza--> [klik]


Kolejny niewypał :( Materiał miał być cotton blend- mam już jedną bluzę i jest mięciutka w dotyku, ta niestety jest bardzo sztuczna. Pomimo, że sprawdzałam tabelę wymiarów, przyszła bardzo mała- trafi do córki koleżanki, będzie miała na zabawy na podwórku.


3. Naszyjnik--> [klik]




Lubię delikatną biżuterię. Naszyjnik jest naprawdę fajnie wykończony, jak na razie nie schodzi z niego kolor, nie uczula. 

21 komentarzy:

  1. Sweterek super ;d

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam ten naszyjnik i bardzo to lubię. Mojej siostrze bardzo sie spodobał i chce kupić taki dla niej

    OdpowiedzUsuń
  3. No naszyjnik i dla mnie się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Naszyjnik bardzo ładny. Szkoda że reszta rzeczy nie zachwyca. Dobrze że nie zamówiłam bluzy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek mam w innym kolorze. Moglby byc rzeczywiscie dluzszy

    OdpowiedzUsuń
  6. Naszyjnik piekny. Ale wole srebro :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten naszyjnik i bardzo mi się on podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że tylko naszyjnik dopasował😮

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że bluza taka sztucznota bo na zdjeciu sklepowym fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweter i naszyjnik bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właściwie każda z tych rzeczy jest ładna;>

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna, delikatna biżuteria, taka jaką lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny sweterek. Szkoda tylko, że jest krótki.

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger