Kolejne nocne szaleństwo zakupowe- Zaful

   Jak już wiecie; młode matki, albo nie śpią w nocy, albo śpią mało (są też legendy, że niektóre śpią całą noc- nie znam się 😏). Jesień w pełni, sklepy online czynne 24h/7 więc tym razem zabłądziłam na stronę Zaful i skorzystałam z promocji Zaful Autumn 2017 Promotion, więc zapraszam:

1. Jesienna sukienka ---> (klik)
Sukienka w kształcie litery A oversize, polecam brać rozmiar mniejszą jeśli chcecie by była dopasowana. W opisie jest, że to len i poliester i faktycznie przypomina taki grubszy lniany materiał- jest dosyć ciepła, nadruk dobrej jakości.
Rękawy 7/8, ale nawet na zdjęciu widać, że są krótkie.



2. Sweter z wiązaniem na plecach ---> (klik)
Strasznie chciałam ten sweter, bo spodobał mi się jego zielony kolor, określony Army green i chociaż na opakowaniu kolor się zgadza, to dla mnie jest to brąz :( Na zdjęciach wydaje się też długi, niestety nie jest- dlatego nie robiłam zdjęć.



3. Koszula w kwiatki ---> (klik)
Elastyczny materiał pozwala się jej dopasować do ciała. Nawet na dużym biuście nie rozchodzi się. Materiał to bawełna, pomieszana z poliestrem, całkiem przyjemny w dotyku- zobaczymy jak będzie z dalszym użytkowaniem.


Podsumowując ogólnie jestem zadowolona z całych zakupów, żałuję tylko, że sweter tak słabo wypadł.

Gdybyście byli zainteresowani zakupem, to mam dla Was 10-20% zniżkę, trzeba tylko wpisać w koszyku: ZafulIns.

21 komentarzy:

  1. Sweter piękny, szkoda że krótki. Poklikane. A co do spania w nocy jestem legendą. Śpię całą noc :) To nagroda za nieprzespane noce przy Lence :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, ze tego drugiego sweterka nie pokazalas fizycznie, jaki ma odcien. Trzecia koszule mam i pisalam recenzje. Jest meeesega 😊 bardzo mi sie podoba. Rekawki 3/4 i fajnie sie prasuje 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweter wygląda naprawdę fajnie xd szkoda że się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  4. Super koszula. Bardzo Ci w niej ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda,m że sweterek nie dopasował, jak dla mnie był najciekawszy z całego zamówienia:) Akurat trafiłaś w mój gust:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że sweterek się nie udał bo wyglądał na bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie też bym zamówiła ten sweter - dobrze że mówisz jak jest...

    OdpowiedzUsuń
  8. Na mnie większość ubrań z Chin jest za krótka :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Coraz bardziej mnie zachwycają sweterki, których kilka muszę na pewno kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super jest ta sukienka. Uwielbiam takie wzory i pozytywne kolory. Pasuje na Ciebie jak ulał

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zamowienie. szkoda, że sweterek z wiązaniami się nie sprawdził, ja osobiście wole dluzsze, ale takie zebym nie utonela w rękawach ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszula piękna :) A co do swetra to szkoda, bo na zdjęciu wygląda idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszula bardzo fajna. Wyglada na delikatna i zwiewna.

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko w moim guście, szczególnie spodobała mi się ta pierwsza jesienna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger