Dodatki z Zaful- wishlista

  W końcu nadeszła piękna Złota Jesień. Dziś było tak upalnie, że na spacer wyszłam bez płaszcza- za okrycie wierzchnie posłużył mi kardigan, a przez część spaceru także on wylądował w koszyku.
Niestety od jutra podobna znowu ma się pogorszyć aura, znowu będzie szaro i ponuro, dlatego by nie dać się smutkom, stawiam na kolorowe dodatki z Zaful. Mam czarny płaszcz, który daje szerokie pole do popisu i zestawiania go z:

1. kolorowymi szalami





2. wyrazistymi torebkami





Wpadło Wam coś w oko? ;)

22 komentarze:

  1. Piękne ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio oglądałam szale i tyle mają tam pięknych egzemplarzy, że nie wiem który wybrać;D

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym poście niestety nic mojej uwagi szczególnie nie przyciągnęło.

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza torebka okrągła nawet fajna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza torebka wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe propozycje. Szalik wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio zamowilam szal i jest super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze dwa szale są świetne, sama mam kilka podobnych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wlasnie ogladam pogode i Pani mi tu mowi, zeby sie zaopatrzyc w kalosze 😠 nieeeeee chce. Szale i apaszki - to moje zboczenie 😜

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wolę stonowane kolory w ubraniach i dodatkach (chyba że właśnie jeden mocny akcent w stylizacji). Spodobała mi się torebka w paski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A więc spodobało mi się pierwszy szalik i ostatnia torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tym razem niestety nic mi nie wpadło do oczu

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten pierwszy szalik. Całkiem fajny jest.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szaliki świetne! Muszę jakiś kupić, bo coraz zimniej a ja nie mam żadnego

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger