Wizyta w kiosku i pierwsze prenumeraty dla dwulatka

Cześć 😊 Jestem z takiego rocznika, który z rozrzewnieniem wspomina gazetki takie jak Bravo Sport, Bravo Girl ale także całe serie Mądrej Głowy. Co tydzień kieszonkowe wydawałam w kiosku na zakup gazetek, tym większa była ma radość, gdy w takich gazetkach były jakieś dodatki. Do pewnego czasu myślałam, że zakup czasopism dla Olka będzie przesunięty w czasie ( o ile w ogóle będzie chciał), ostatnia wizyta w kiosku zmieniła moje nastawienie. Spójrzcie na to <3.



Olek upatrzył sobie serie z naklejkami oraz te do malowania wodą (wystarczy wilgotny pędzelek, którym przejeżdża się po kropeczkach i tak koloruje rysunek). Te wodne dzielę na części, bo Olek tak chlapie, że te strony często przemakają.



Mnie osobiście urzekły wszelakie bajki (okładka i strony są z grubszego papieru niż pozostałe), komiksy i rebusy. Te powędrowały do moich siostrzeńców, bo są trochę starsi i już zaczynają rozwiązywać różne zagadki.



Dopiero w domu zauważyłam, że w sumie wszystkie te gazetki są od Media Service Zawada. Dobrej jakości druk, ciekawe przygody bohaterów, gdzie nie ma przemocy, wulgaryzmów i dodatki w postaci kreatywnych zabawek, sprawiają, że będę kontynuować niektóre zakupy. Ceny też są przystępne – najtańsze wydanie kosztowało 6.99 zł (książeczka Shimmer Shine 24 str), najdroższe 14.99 zł (to z dołączonym Lego), ale np. Play – Doh 11.99 zł, a były w nim 4 mini ciastoliny (tak jakbyście kupili 2 standardowe opakowania).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger