Mini Haul zakupowy ZAFUL




Dziś mam dla Was mini haul zakupowy z ZAFUL (klik), jeszcze przed końcem ciąży znalazłam kilka rzeczy w dziale blouse off shoulder”  (klik)

ale jak to z kobietami bywa nie wiedziałam na co się zdecydować, dlatego moje  zamówienie opiewa tylko na dwie rzeczy:

1. Koszula opuszczana na ramiona
Lekko sztuczny, ale całkiem przyjemny w dotyku materiał. Bardzo fajnie się układa, nie odstają żadne nitki, szwy i wykończenie staranne. Dostępna jeszcze w innych kolorach.




2. Kolorowa chusta na szyję
Uwielbiam ją. Jest bardzo przyjemna w dotyku i wygląda tak jak na zdjęciach. Nie pachniała brzydko, wykończona z najwyższą starannością.





Jak Wam się podoba? :)

20 komentarzy:

  1. Chustka super, bardzo by mi pasowała do jesiennego płaszczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chustka nie w moim stylu, ale koszula bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula piękna. I ten kolor ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne rzeczy :D

    MÓJ BLOG

    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super propozycje! Na pewno każdemu się spodobały ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna koszula ! :) a nad chusta ostatnio sie bardzo dlugo zastanawialam ale wzielam sobie szal.

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszul;e tego kroju należą do moich ulubionych:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie nie przekonują ubrania z tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  9. chusta śliczna, ale do mnie nie pasują. probowalam nosic, ale dziwnie wygladalam :D nawet czapki w zimie nie nosze, bo dziwacznie wygladam ;p tzn i tez nie lubie, ale jakbym znalazla taka co do mnie pasuje to bym pewnie nosila :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta pierwsza bluzeczke mam w bialej wersji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chustka bardzo mi se spodobała ma różnokolorowe wzory i nigdy dotąd takiej nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowicie podoba mi się ta bluzka, urocze rękawy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Skromne zamówienie, ale za to jakie piękne. Obie rzeczy mi sie podobają

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger