Idzie jesień- Buty z Zaful :)

   Staram się nadrabiać zaległości na blogu, ale przy czterotygodniowym niemowlaku jest to trochę problematyczne (chodzą pogłoski, że w przyszłości będzie lepiej 😆), ostatnio przedstawiałam Wam haul z Zaful skuszona ofertą  blouse off shoulder" (klik), niestety lato się kończy i trzeba zacząć myśleć o chłodniejszych dniach, dlatego dziś to co kochają kobiety:
BUTY!!! Od kilku sezonów w okresie jesienno-zimowym noszę botki, uwielbiam ten model butów. Szybko się je zakłada, pasują do wielu stylizacji. Uwielbiam takie na słupku, z zaokrąglonym noskiem.






Jak myślicie, na które powinnam się zdecydować?

20 komentarzy:

  1. Czarne wydają mi się ładniejsze, a na szarych nie będzie oznaczać się tak... no nie wiem co :D Idę poklikać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie noszę wysokich butów, nie lubię i nie umiem chodzić na obcasie. Poza tym jestem wysoka. Jeśli miałabym wybierać to jednak wybrałabym czarne

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze bardziej mi się podobają - myślę że mają o wiele ładniejszy kształt i są bardziej dopasowane, kobiece. Ja preferuję wyższe obcasy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarne bardziej uniwersalne, ale szare też niczego sobie :) Bierz obydwie pary :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi podobają się czarne i te bym z pewnością wybrała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się bardziej podobają pierwsze.

    OdpowiedzUsuń
  7. w sumie nie wiem :D mi sie ostatnio podobaja rzeczy w odcieniu szarości, ale czarny u mnie must have :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie! Buty na jesień :o całkiem zapomniałyśmy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Obydwie pary są piękne, muszę już też pomyśleć o bucikach. :) Linki odwiedzone.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obydwie pary bardzo mi się podobają choć jak się pewnie domyślasz wybrałabym czarne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba bym wybrala czarne, poniewaz beda Ci do wszystkiego pasowac. Oj jak ja bym chciala nosic buty na obcasach :D

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja wole drugie ;) czarne uniwersalne ale czy wszystko musi takie byc ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czarne buciki są świetne ! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne. Muszę własnie jakiś poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja wybrałabym czarne, bo pasują do wszystkiego. Jesień, to czas deszczowy - na szarych będzie znać każdą kroplę zapewne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja botków mam tyle, że codziennie mogłabym chodzić w czym innym. Grunt aby były wygodne, ciepłe i .. nieprzemakalne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te siwe bym z checia kupila. Sa przepiekne.

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger