Powrót do szkoły z Zaful :)







Hi darlings, 
There’s something amazing I really want to share, especially to students which just end your summer holidays. Why not get yourself some free new clothes before returning to school?

Cześć kochani,
jest coś czym muszę się z wami podzielić, zwłaszcza z osobami, którym kończą się właśnie wakacje i od września wrócą do szkoły.
Dlaczego nie mielibyście otrzymać, właśnie teraz nowe ubrania za darmo, przed samym rozpoczęciem roku?









One of the best online store  is now holding a special promotion called: Back to school season~ Help me spread this post to get free clothes that I’ve chosen. If you not interested in my choice, simply go to ZAFUL word press blog  and join the party yourself!
 #BackToSchool I want free clothes for two! Zaful 16 days free shipping from now. 

Jeden z najlepszych sklepów internetowych  ma teraz specjalną promocję o nazwie #BackToSchool ~ Pomóż mi szerzyć ten post, aby uzyskać darmowe ubrania, które wybrałam. Jeżeli nie interesuje was mój wybór, wystarczy przejść na bloga    i przyłączyć się do zabawy samemu!

25 komentarzy:

  1. Ale ta różowa jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza bluzka i różowa są boskie ajććć sama dumnie bym nosiła <3

    poklikane :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedzinki :) :*

      P.S. odpowiedziałam też u siebie :)

      Usuń
  3. Słyszałam już o tej promocji. Według mnie to naprawdę świetna okazja, żeby upolować parę nowych rzeczy, nawet jeśli nie chodzi się już do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. różowa bluza super !! szkoda, ze juz do szkoly nie chodzę haha :D, ale byłby lans ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Szara i różowa są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Różowa jest śliczna. Pomyśleć, ze kiedys róż działał na mnie jak płachta na byka 😛

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż mi się rzewnie zrobiło, jak sobie przypomniałam szkolne czasy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne bluzy :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/08/outfit-of-day.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja z moją czarną duszą to tylko bluza nr 2 😉

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne, zwłaszcza ta w kolorze pudrowego różu. Szkoda tylko, że nie ma rozmiaru mojego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzecia bluza to moje must have :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Musimy jakieś nowe bluzy pozamawiać na tą jesień! Ah... różowa jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta ostatnia całkiem nieźle się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czarna bluza piękna. Różowa też mi się bardzo podoba. Jako, że jestem fanką bluz, być może skuszę się na którąś :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Druga bluza najbardziej mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zamawiam ten drugi sweterek, jest piękny.

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger