Haul Zakupowyp TRENDSGAL cz2

    Dotarło do mnie pierwsze ogromne zamówienie z Trendsgal (klik), dziś pokaże Wam drugą część, czyli to co ja wybrałam. Mam zamiar  wrócić do formy po ciąży i jeszcze w tym roku zmieścić się w te rzeczy :D

1. Torebka szoperka
Bardzo fajna jakość, wszystkie wykończenia w jak najlepszym porządku, nie pachniała brzydko, ładnie się układa. Dodatkowo w środku ma dużą kosmetyczkę, która możemy wyciągnąć.



2. Piękna poszewka na poduszkę
Ostatnio ten wzór króluje w sklepach z wyposażeniem wnętrz za horrendalnie wysokie kwoty.  Poszewka jest gruba- to chyba płótno, dobrze wykonana, print przyzwoity.






3. Koszula w kratę
Bardzo fajny dopasowany fason z zaokrąglonym dołem. Porządne wykonanie, niestety materiał sztuczny, ale na jesień będzie w sam raz.





4. Czarna asymetryczna sukienka
Materiał przyjemny, dobrze skrojony. Drapowanie samo się układa, już nie mogę się doczekać kiedy będę mogła ja nosić!



5. Granatowa koronkowa sukienka
Bardzo przyjemna, elastyczna koronka, która nie drapie. Ukryty zamek na plecach. Bardzo fajnie dopasowuje się do figury.



6.Dopasowana sukienka w paski
Bardzo fajny print. Strasznie się na nią cieszyłam, ale przyszła jak na dziewczynkę z podstawówki. Oddam córce koleżanki.





7. Sukienka w kolorze khaki
Przyjemny w dotyku materiał, fajnie się układa. Przypomina trochę satynę, niestety wychodzi strasznie słabo na zdjęciach- jak pognieciona kupa nieszczęścia, ale osobiście polecam.




Jak Wam się podobają nasze zakupy? :)

26 komentarzy:

  1. Ulala, spore zamówienie. Mi najbardziej podoba się torebka i liściasta poduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta koronkowa sukienka jest przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super torebka i poszewka na poduszkę <3
    sukienka khaki rownież bardzo mi się podoba- fantastyczny fason, szkoda, że jednak znalazło się jakieś 'ale bo prezentuje się na prawdę świetnie :D

    poklikane :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Koronkowa sukienka bardzo mi się podoba :) poza tym wpadła w mi w oko ta "tropikalna" poszewka i torebka :) Koszula w kratę też piękna, ale jednak szkoda, że materiał jest sztuczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Koronka i ostatnia pozycja to coś w moim stylu- z chęcią zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z zakupami trafilas w moj gust. Podoba sie bardzo torebka i koszula w krate. Musze upolowac taka koszule dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Spore zamówienie ale bardzo udane. Poza koszulą w kratkę wszystko bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Poduszka bardzo mi się podoba, idealnie pasowałaby do mojego wnętrza :D

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne rzeczy. torebka mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula w kratę i sukienka khaki są bombowe. Idealne dla mnie. :-) Pozdrawiam serdecznie, obserwuję i zostaję na dłużej. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż sama mam ochotę na parę rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Koronkowa sukienka jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienki śliczne ;) Widzę, że zamówienie udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej mi się podoba koszula 😊 lubie kratę

    OdpowiedzUsuń
  15. Ulala jakie mega zakupy !! <3 Koszula torebka i sukienka z koronki są znakomite :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Torebka i kozula są śliczne, co do reszty to czegoś im brakuje, tylko nie wiem czego.

    OdpowiedzUsuń
  17. ostatniej sukienki jestem strasznie ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku! Tyle tu tych rzeczy, że nie wiemy na czym się skupić ^^ Sukienki genialne a poszewka na poduszkę nas zauroczyła <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Same świetne rzeczy wyczyściłyście. Mi najbardziej podoba się torba i poduszka :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ta poszewka na poduchę jest genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Koronkowa sukienka i koszula w kratę:) To moje ulubieńce z całego haulu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Spore zamówienie. Koszula w kratę jest piękna, koniecznie muszę ją kupić na jesień.

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, dziękuję, że dotarłeś aż tutaj. Czekam na Twoje zdanie w tym temacie, śmiało- będzie mi miło podjąć się dyskusji.

Copyright © 2014 Patriseria , Blogger